„Wiedzieliśmy, że Ursus jest najlepszą polską marką, rozpoznawalną na świecie, która ma historię produkowania bardzo dobrych ciągników będących synonimem jakości. Poza tym Ursus ma technologię, którą można rozwinąć, i która śmiało może konkurować z koncernami zachodnimi. Proces pozyskiwania przez nas Ursusa trwał ponad 10 lat. Obserwowaliśmy z przerażeniem jak ta fabryka podupada i w momencie, kiedy zostały już praktycznie zgliszcza udało nam się wygrać przetarg i przejąć składniki majątku. Przejęliśmy prawa do znaku, prawa produkcyjne, trochę maszyn i dokumentacji i spółkę, która ma 60 mln straty ciągnionej. (…) Obecnie, 2016 rok skończymy prawdopodobnie z produkcją na poziomie ponad 5 tysięcy ciągników, jesteśmy obecni na 40 rynkach i ruszamy z produkcją autobusów elektrycznych" – powiedział w wywiadzie dla inwestorzy.tv Karol Zarajczyk, Prezes Zarządu URSUS S.A.
W materiale poruszono między innymi tematy takie jak:
-
historia reaktywacji spółki Ursus
-
tradycje motoryzacyjne rodziny Zarajczyków
-
kluczowa rola ekspansji na rynki afrykańskie w procesie odbudowy spółki
-
problemy legislacyjne dotyczące ekspansji zagranicznej, które napotykają polskie firmy
-
plany związane z wprowadzeniem na rynek autobusów elektrycznych marki Ursus
Inne nagrania kanału inwestorzy.tv