Spółka CwMedia poinformowała, że w przeprowadzanej ofercie publicznej złożono zapisy na 154 645 akcji. Cena emisyjna została ustalona na 5,5 zł, dzięki czemu emitent pozyska około 850,5 tys. zł brutto z IPO.
Przypomnijmy, że w ofercie publicznej spółka oferowała do 1 mln akcji nowej emisji po cenie maksymalnej 5,5 zł. CwMedia zadebiutuje na rynku NewConnect. Warto zaznaczyć, że spółka nie zamierza ubiegać się o wprowadzenie do obrotu Praw do Akcji (PDA). Oznacza to, że inwestorzy będą musieli poczekać na zakończenie procedury zarejestrowania podwyższenia kapitału w drodze emisji akcji oraz wprowadzenie akcji oferowanych do obrotu na rynku NewConnect. Planowany termin debiutu to początek 2018 roku.
CwMedia jest właścicielem popularnego w Polsce serwisu internetowego CDA.pl. Kluczowym elementem serwisu jest sekcja CDA Premium, wprowadzona 1 stycznia 2016 roku, dedykowana materiałom filmowym dostarczanym przez oficjalnych, zweryfikowanych dystrybutorów filmowych. Działa ona na zasadzie video on demand (VoD). Wraz z wprowadzeniem sekcji premium zmienił się model biznesowy spółki, która obecnie większość przychodów generuje z opłat abonamentowych/subskrypcji. Więcej na temat spółki i oferty publicznej pisaliśmy w tym miejscu.
Źródło: CwMedia S.A.