Wiktor Dymecki, dyrektor finansowy spółki HubStyle w wypowiedzi dla Inwestorzy.tv opowiedział o zmianach które przeszła spółka od porównywarki cenowej Nokaut po podmiot z segmentu fashion, koncentrujący się na działalności e-Commerce.
W materiale wideo Wiktor Dymecki poruszył takie takie tematy jak:
- Segment fashion ma być wiodącym przy działalności spółki.
- Spółka HubStyle S.A. piera się na dwóch nogach:
- Segment fashion
- Segment usług dla e-Commerce prowadzony przez spółkę Nokaut.pl
- Koncentrujemy się na sprzedaży na kanale e-Commerce. Dzięki doświadczeniu z wyszukiwarki Nokaut uważamy, że mamy bardzo dużo doświadczenia w branży.
- Koncentrujemy się na osiągnięciu rentowności posiadanych marek własnych. Dokonaliśmy kilku akwizycji, planujemy kolejne.
Inne nagrania kanału Inwestorzy.tv
Dariusz Korecki - Synektik | Adam Kiciński - CD PROJEKT S.A. | |