Maj jest pierwszym miesiącem, w którym spółka HubStyle (dawniej Nokaut) zaraportowała miesięczną wartość sprzedaży. Zgodnie z raportem bieżącym z dnia 7 czerwca 2016 roku spółka będzie przekazywać raporty co miesiąc.
Maj jest pierwszym pełnym porównywalnym miesiącem z uwagi na objęcie kontroli nad Sugarfree Sp. z o.o. i wydzieleniem segmentu sprzedaży odzieży. Przychody netto ze sprzedaży osiągnięte w maju 2016 roku w segmencie odzieży wyniosły około 1,06 mln zł i były wyższe od osiągniętych w maju 2015 roku o około 418%. Do segmentu zalicza się przychody Sugarfree Sp. z o.o. oraz New Fashion Brand Sp. z o.o.
Przychody netto w segmencie e-commerce w maju bieżącego roku wyniosły około 728 tys. zł i były wyższe o około 1% rok do roku. Do segmentu zalicza się przychody wygenerowane przez Nokaut.pl Sp. z o.o. Skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży osiągnięte przez Grupę Kapitałową HubStyle S.A. wyniosły około 1,8 mln zł i były wyższe o około 93% rok do roku.
Zmiany, które zaszły w spółce w ciągu ostatniego roku, skomentował na antenie Inwestorzy.tv Wiktor Dymecki, Dyrektor Finansowy HubStyle S.A.
Od połowy czerwca 2015 roku kurs akcji znajduje się w silnym trendzie wzrostowym. Od dołka z 15 czerwca cena akcji wzrosła o ponad 600%. Jednak spółka wciąż nie odrobiła strat od debiutu w 2012 roku, kiedy za akcje płacono około 12 zł. Zgodnie z klasyczną analizą, na wykresie można dostrzec formację wachlarza, czyli trzech coraz bardziej stromo nachylonych linii trendu. Zgodnie z teorią sygnałem zmiany panującego trendu wzrostowego na spadkowy będzie przełamanie trzeciej linii trendu wzrostowego, która przebiega obecnie w okolicach 2 zł. Dopóki to nie nastąpi, obowiązującym trendem pozostaje wzrostowy.
Źródło: stooq.pl |
Źródło: HubStyle S.A.