Chat with us, powered by LiveChat

Krzysztof Domarecki (Selena FM): Najczęściej wygrywamy technologią i jakością

Skomentuj artykuł

„Walka o rynki zagraniczne jest walką bardzo trudną dlatego, że obecnie w okresie globalizacji na dany rynek przyjeżdża mnóstwo konkurentów z całego świata. Bez względu na to, czy to jest Rumunia, Bułgaria, Turcja, czy Hiszpania albo dalej Kazachstan, to wszędzie tam występuje oferta Amerykańska i Europejska i oferta Chińska, czy Koreańska. Przebić się z polskim produktem oznacza przede wszystkim albo walczyć jakością - to co robi Selena, albo walczyć innowacją - to również obecnie najwięcej robimy, albo ceną co niektóre nasze branże z powodzeniem robią” - mówił w wywiadzie dla kanału inwestorzy.tv Prezes Selena FM S.A. Krzysztof Domarecki.

 

W materiale poruszono tematy takie jak:

  • na jakich rynkach działa obecnie spółka i czym się zajmuje
  • sytuacja w braży na rynkach zagranicznych
  • mocne strony spółki i co wyróżnia ją na rynku
  • przyszłe plany spółki odnośnie rynków zagranicznych
  • nowy rewolucyjny produkt spółki

inwestorzy.tv

 

 


 

Inne nagrania kanału inwestorzy.tv

 

 

Adam Rozwadowski - ENEL-MED   Przemysław Lutkiewicz - LPP S.A.
 
Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19. Więcej informacji o projekcie