„Walka o rynki zagraniczne jest walką bardzo trudną dlatego, że obecnie w okresie globalizacji na dany rynek przyjeżdża mnóstwo konkurentów z całego świata. Bez względu na to, czy to jest Rumunia, Bułgaria, Turcja, czy Hiszpania albo dalej Kazachstan, to wszędzie tam występuje oferta Amerykańska i Europejska i oferta Chińska, czy Koreańska. Przebić się z polskim produktem oznacza przede wszystkim albo walczyć jakością - to co robi Selena, albo walczyć innowacją - to również obecnie najwięcej robimy, albo ceną co niektóre nasze branże z powodzeniem robią” - mówił w wywiadzie dla kanału inwestorzy.tv Prezes Selena FM S.A. Krzysztof Domarecki.
W materiale poruszono tematy takie jak:
- na jakich rynkach działa obecnie spółka i czym się zajmuje
- sytuacja w braży na rynkach zagranicznych
- mocne strony spółki i co wyróżnia ją na rynku
- przyszłe plany spółki odnośnie rynków zagranicznych
- nowy rewolucyjny produkt spółki
Inne nagrania kanału inwestorzy.tv
Adam Rozwadowski - ENEL-MED | Przemysław Lutkiewicz - LPP S.A. | |