Od maja 2016 roku HubStyle (dawniej Nokaut.pl) publikuje wstępne miesięczne wielkości osiągniętej sprzedaży. W lipcu 2016 roku skonsolidowane przychody wyniosły około 1 984 tys. zł i były o około 73% wyższe niż rok wcześniej.
Spółka dzieli działalność na dwa segmenty – odzieżowy i e-commerce. W segmencie odzieżowym przychody wyniosły około 1 329 tys. zł i były wyższe o około 226% w porównaniu do lipca 2015 roku. W segmencie usług dla e-commerce wstępne przychody wyniosły około 655 tys. zł i były niższe o około 11% rok do roku. Do tego segmentu zalicza się spółka Nokaut.pl Sp. z o.o.
Poniżej w tabeli przedstawiono osiągnięte miesięczne dynamiki od maja bieżącego roku. Maj 2016 roku jest pierwszym porównywalnym miesiącem, co wynika z faktu przejęcia w dniu 30 kwietnia 2015 roku kontroli nad Sugarfree i wydzieleniem segmentu sprzedaży odzieży.
|
Lipiec 2016 r. |
Czerwiec 2016 r. |
Maj 2016 r. |
Skonsolidowane przychody / dynamika rdr |
1 984 tys. zł 73% |
1 966 tys. zł 93% |
1 064 tys. zł 418% |
Segment odzieżowy / dynamika rdr |
1 329 tys. zł 226% |
1 311 tys. zł 270% |
1 782 tys. zł 93% |
Segment e-commerce / dynamika rdr |
655 tys. zł minus 11% |
656 tys. zł minus 1% |
728 tys. zł 1% |
Źródło: Raporty bieżące HubStyle S.A.
Od czerwca 2015 roku kurs akcji HubStyle porusza się w trendzie wzrostowym, który przyśpieszył w grudniu tamtego roku. Aktualnie kurs akcji powrócił w zakres kanału wzrostowego i znajduje się obecnie w okolicach szczytów z czerwca bieżącego roku. Pokonanie poziomu 3,83 zł będzie wyznaczeniem nowego lokalnego szczytu i potwierdzeniem siły popytu. Jednak mówiąc o wycenie rynkowej spółki, warto zwrócić uwagę na wysoką wartość wskaźnika, który przy obecnej cenie wynosi 4,96. Wskaźnik ceny do zysku przyjmuje ujemne wartości ze względu na wykazaną stratę za ostatnie 12 zaraportowane miesiące.
Źródło: stooq.pl |
Źródło: HubStyle S.A.