Chat with us, powered by LiveChat

Jakub Baran (PBKM): Naszym celem jest osiągnięcie 200 tys. klientów do 2019 roku

Skomentuj artykuł

"Mamy cel strategiczny osiągnięcie 200 tys. klientów na rynku konsumenckim do roku 2019. Przypomiam, że na koniec ubiegłego roku mieliśmy ich stokilkanaście tysięcy. Utrzymanie tego celu wymaga więc wzrostu pozyskiwania klientów rok do roku na poziomie około 10%" – mówił w wywiadzie dla kanału inwestorzy.tv Prezes Zarządu Polskiego Banku Komórek Macierzystych S.A. Jakub Baran.

 

W materiale poruszono tematy takie jak:

  • wyniki PBKM i ich ocena
  • przewidywania odnośnie utrzymania wyników w przyszłości
  • strategia rozwoju i polityka dywidendowa spółki
  • wydatki inwestycyjne (CAPEX, rozbudowa laboratorium w Warszawie)
  • najważniejsze czynniki ryzyka spółki

Inwestorzy.tv

 

Inne nagrania kanału inwestorzy.tv

 

 
Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19. Więcej informacji o projekcie