,,CCC przez wiele lat było liderem rynku obuwia w Polsce z udziałem w rynku na poziomie 20%. Uznaliśmy jednak, że kontynuując działalność, nie było szansy, aby w najbliższej przyszłości przekroczyć 25%. Głównym powodem jest fakt, że w naszych sklepach sprzedajemy przede wszystkim prywatne marki, a ponadto nasze sklepy oferują obuwie w niskich cenach przeznaczone dla ludzi o niskich, bądź średnich dochodach. Doszliśmy więc do wniosku, że aby zwiększyć nasz udział w polskim rynku, musimy dotrzeć z naszą ofertą także do innej grupy klientów poprzez odmienny kanał dystrybucji. Dlatego właśnie przejęliśmy portal eobuwie.pl, co okazało się bardzo dobrym ruchem, ponieważ portal ten specjalizuje się w sprzedaży dobrze znanych, międzynarodowych marek jak Nike, Adidas, czy Ecco. Dzięki temu uważam, że z łatwością przekroczymy 25% udziału w polskim rynku obuwia, a w perspektywie 3-5 lat jesteśmy w stanie osiągnąć 30-33%" – mówił w wywiadzie dla kanału inwestorzy.tv Wiceprezes Zarządu CCC S.A. Piotr Nowjalis.
W materiale poruszono tematy takie jak:
- Znaczna poprawa wyników spółki w I półroczu 2016 roku
- Przejęcie eobuwie.pl w celu dalszego rozwoju i zdobywania krajowego rynku przez CCC
- Silna ekspansja zagraniczna spółki i zwiększenie udziału sprzedaży zagranicznej z 5% w 2011 roku do 45% obecnie
- Skupienie działalności na rynkach Europy Zachodniej oraz Europy Środkowo-Wschodniej
- Rozwój kanałów sprzedaży, próba dotarcia do jak najszerszego grona klientów poprzez fizyczne oddziały sprzedaży, a także do grupy zamożniejszych klientów poprzez portal eobuwie.pl
Inne nagrania kanału inwestorzy.tv