"Biomed Lublin zanotował dość dobry wzrost sprzedaży w I półroczu. Rynek farmaceutyczny urósł o około 5-6%, my zaś o ponad 16%. Udało nam się sprzedać nasze produkty w kraju w dobrych ilościach (zwłaszcza nasze trzy kluczowe preparaty), ale też dość dobrze wypada sprzedaż polskiej immunoglobuliny. Ponad sto szpitali stosuje dzisiaj ten nowatorski produkt oparty o polskie osocze" - mówił w wywiadzie dla kanału inwestorzy.tv Prezes Zarządu Biomed-Lublin WSiS Andrzej Stachnik.
W materiale poruszano takie tematy jak:
- działalność i produkty spółki, sprzedaż w kraju i za granicą
- mocne strony spółki: własne patenty, własne zaplecze naukowe, silny marketing
- 16% wzrost sprzedaży w I półroczu 2016 roku i powrót na rynek ukraiński
- ceny produktów i czynniki wpływające na ich kształtowanie
Inne nagrania kanału inwestorzy.tv