Torpol złożył PKP PLK najkorzystniejszą pod względem ceny ofertę na przebudowę układów torowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na linii kolejowej E 59, odcinek Leszno – Czempiń. Cena złożonej oferty wyniosła 395 mln zł netto, czyli 485,8 mln zł brutto.
Termin realizacji prac budowlanych wskazany w ofercie został określony na 34 miesiące od dnia podpisania umowy, natomiast termin gwarancji na 72 miesiące. Aktualnie spółka oczekuje na weryfikację i wybór przez PKP PLK oferty w postępowaniu przetargowym. Torpol podał, że kryterium wyboru oferty w przetargu stanowiły cena brutto (waga 80%), termin realizacji prac budowlanych (waga 10%) oraz okres gwarancji (waga 10%). Pod względem dwóch ostatnich kryteriów, oferta spółki była analogiczna do pozostałych oferentów.
Po informacji o przetargu kurs akcji Torpolu zwyżkował o 8% jeszcze do godziny 14:00. Tym samym cena dotknęła maksimum z listopada 2015 roku. Przebicie tego poziomu będzie popytowym sygnałem klasycznej analizy technicznej.
Źródło: stooq.pl |
Źródło: Torpol S.A.