HubStyle osiągnął w lutym około 1 620 tys. zł przychodów, czyli o około 13% więcej niż przed rokiem. Spółka wciąż uzyskuje wysokie dynamiki w segmencie odzieżowym, ciąży e-commerce (Nokaut.pl).
Przychody segmentu odzieżowego wyniosły około 857 tys. zł w lutym i były wyższe o około 61% rok do roku. W styczniu dynamika przychodów wyniosła około 69%. Z kolei w segmencie e-commerce przychody wyniosły w lutym około 723 tys. zł i były mniejsze o około 16% wobec poprzedniego roku. Zdecydowanie lepiej pod tym względem wypadł styczeń, kiedy przychody wzrosły o około 21%.
Po publikacji raportu kurs akcji HubStyle zwyżkuje o około 9% do godziny 15:30. W szerszej perspektywie od grudnia 2016 roku kurs znajduje się w sekwencji spadkowej. Jej zanegowaniem będzie wybicie powyżej poziomu 2,50 zł, wokół którego obecnie oscyluje cena. Wsparciem pozostaje poziom 2 zł.
Źródło: stooq.pl |
Źródło: HubStyle S.A.