O 504 wzrosła liczba klientów netto w marcu 2017 roku. To nowy rekord miesięcznego tempa wzrostu aktywnych klientów.
Na dzień 1 kwietnia 2017 roku liczba klientów korzystających z płatnych wersji produktu LiveChat wyniosła 19 251. Miesiąc wcześniej liczba ta wynosiła 18 747. Oznacza to przyrost o 2,7%. Z kolei patrząc w ujęciu rok do roku, liczba klientów wzrosła o 32,5%. Na dzień 1 kwietnia 2016 roku było ich 14 532.
Tak dynamiczne przyrosty liczby klientów stoją za rosnącymi wynikami finansowymi spółki. W opublikowanym 10 lutego bieżącego roku raporcie finansowym za trzy kwartały roku obrotowego(okres od 01.04.2016-31.12.2016) LiveChat pochwalił się wzrostem przychodów o 46%, do poziomu 54,7 mln zł. Wraz z rosnącymi przychodami spółka wygenerowała wyższe zyski. Na poziomie operacyjnym wyniosły one 38,4 mln zł (wobec 25,2 mln zł rok wcześniej), a na poziomie zysku netto 30,2 mln zł (wobec 21,8 mln zł). Na koniec 2016 roku spółka posiadał 23,9 mln zł środków pieniężnych i ich ekwiwalentów przy braku zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek.
Na nowy raport dotyczący wielkości marcowej sprzedaży, pozytywnie zareagowali inwestorzy. Kurs akcji rósł do godziny 14:00 o blisko 4% i atakuje historyczne maksima. Zostały one ustanowione w marcu tego roku na poziomie 56,5 zł. Wykres kursu akcji wskazuje na ugruntowany trend wzrostowy. Jego linia wyznacza aktualnie główne wsparcie w okolicy 50 zł.
Źródło: Stooq |
Źródło: LiveChat Software S.A.