CI Games podało w raporcie bieżącym, że flagowa gra „Sniper: Ghost Warrior 3” od premiery w dniu 25 kwietnia bieżącego roku sprzedała się w nakładzie przekraczającym 250 tys. sztuk. Wynik ten znajduje się poniżej oczekiwań zarządu spółki sprzed premiery.
Szacunki zostały przygotowane na podstawie danych z kluczowych rynków zbytu, w tym Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemiec oraz Francji. Dotychczasowy udział sprzedaży cyfrowej wyniósł około 37% w stosunku do 63% sprzedaży fizycznych nośników. Łączny nakład gry na fizycznych nośnikach wprowadzonych do dystrybucji globalnej wyniósł ponad 700 tys. egzemplarzy. Natomiast koszty produkcji miały zwrócić się przy sprzedaży „wysokich kilkuset tysięcy sztuk”.
Przypomnijmy, że w dniu premiery produkcja zebrała niezbyt przychylne recenzje, a serwis gry-online ocenił ją na 5,5 punktów na 10 punktów. CI Games dodał w raporcie, że w najbliższych dniach oraz kolejnych tygodniach udostępni graczom tak zwane patche z kolejnymi poprawkami do gry. W ocenie Zarządu poprawa stanu technicznego gry powinna pozytywnie wpłynąć na dalszą jej sprzedaż. Jednocześnie Spółka pracuje nad nowymi dodatkami do gry, w tym nad istotnym dodatkiem fabularnym "The Sabotage", który zostanie udostępniony graczom w ciągu najbliższych miesięcy – napisano w raporcie bieżącym.
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, do końca obecnego kwartału spółka zaprezentuje nową strategię rozwoju na najbliższe lata.
Komunikat został wydany po zamknięciu dzisiejszej sesji. Co ciekawe, już dzisiaj przecena na CI Games wyniosła 12,2%. Z technicznego punktu widzenia kurs akcji zbliża się do wsparcia na poziomie 1,5 zł.
Źródło: stooq.pl |
Źródło: CI Games S.A.