Spółka LiveChat opublikowała dane dotyczące działalności handlowej za ostatni miesiąc. Dynamika przyrostu klientów wyraźnie wyhamowała.
Według informacji pochodzących z systemów sprzedaży spółki na dzień 1 sierpnia 2017 roku liczba klientów, którzy korzystają z płatnej wersji produktu LiveChat wynosiła 21019. Dokładnie miesiąc wcześniej liczba ta wyniosła 20765. Oznacza to przyrost klientów netto (uwzględniając odejścia) o 254 czyli 1,2%. Dla porównania w raportach z maja, czerwca i lipca bieżącego roku przyrost klientów netto w ujęciu miesiąc do miesiąca wynosił odpowiednio: 526, 505 oraz 483, czyli o 2,7%, 2,6%, a także 2,4%.
Źródło: opracowanie własne na podstawie livechatsoftware.pl. |
Opublikowane informacje nie zostały dobrze przyjęte przez rynek. Po otwarciu sesji giełdowej notowania spółki spadają. O godzinie 11:00 inwestorzy są skłonni płacić za jeden walor około 51,00 zł – to aż o 4,9% mniej niż na poprzednim zamknięciu.
Źródło: stooq.pl. |