Grupa CCC opublikowała dane sprzedażowe za grudzień 2017 roku. Akcjonariusze obuwniczej firmy mogą być z nich zadowoleni.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży w grudniu 2017 roku wyniosły 467,8 mln zł i były wyższe w porównaniu do wyników za grudzień 2016 roku o 41,9%. Sklepy stacjonarne sieci CCC wypracowały w tym okresie 385,1 mln zł (wzrost rok do roku o 33,7%), a przychody w kanale internetowym osiągnęły poziom 63,2 mln zł (wzrost rok do roku o 103,9%).
W całym 2017 roku przychody ze sprzedaży Grupy CCC wyniosły blisko 4,193 mld zł wobec 3,185 mld zł wypracowanych rok wcześniej (poprawa o 31,6%). W sklepach stacjonarnych sieci CCC wzrosły one w porównaniu z 2016 rokiem o 24% do poziomu 3,39 mld zł, a przychody w kanale internetowym zwiększyły się o 111,5% do poziomu 607 mln zł.
Grupa CCC – wartość przychodów ze sprzedaży (skala lewa; w tys. zł) i dynamika wzrostu przychodów ze sprzedaży (skala prawa) |
Źródło: opracowanie własne na podstawie skonsolidowanych danych CCC SA. |
Dobre wyniki finansowe wykazywane przez CCC nie umykają uwadze inwestorów. Cena zamknięcia notowań akcji tej spółki na ostatniej giełdowej sesji w 2017 roku ustalona została na poziomie 285 zł w porównaniu z poziomem 203,55 zł w roku poprzedzającym. Dodając do tego wypłaconą we wrześniu dywidendę (2,6 zł na jedną akcję), walory CCC dały w 2017 roku zarobić około 41%.
CCC – wykres kursu akcji |
Źródło: Stooq.pl. |