LiveChat pozyskał w styczniu 2018 roku 263 klientów netto, co jest najlepszym wynikiem w historii spółki w pierwszym miesiącu roku. Na dzień 1 lutego 2018 roku łączna liczba klientów spółki wyniosła 23 370, czyli o 27,6% więcej niż rok temu.
Jak pokazują dotychczasowe dane operacyjne, rosnąca konkurencja na razie nie przeszkadza w dalszym wzroście. Sama spółka komunikowała, że wprowadzane rozwiązania konkurencji mogą wręcz pozytywnie wpłynąć na działalność, zwiększając rozpoznawalność usługi „live chat” wśród firm na świecie. Przypomnijmy, że głośno zrobiło się po oficjalnej informacji o uruchomieniu przez Facebooka aplikacji Messenger dla klientów biznesowych w listopadzie ubiegłego roku. Z kolei w styczniu, kilka dni temu, Apple zapowiedziało wprowadzenie usługi czatów biznesowych wiosną tego roku.
Źródło: opracowanie własne na podstawie raportów LiveChat Software S.A. |
Po publikacji raportu bieżącego kurs akcji LiveChat lekko zwyżkował, około 0,9% do godziny 10:30. Z szerszej perspektywy odbicie zatrzymało się na 200-okresowej średniej kroczącej, a notowania jeszcze nie domknęły luki spadkowej z września 2017 roku. Najbliższe wsparcie można wyznaczyć w okolicach 42 zł.
LiveChat – wykres kursu akcji |
Źródło: opracowanie własne na podstawie wykresu wygenerowanego w programie AmiBroker; Dane: Stooq.pl. |
Źródło: LiveChat Software S.A.