W czwartek, 21 marca 2019 r., odbędzie się webinar wynikowy PROJPRZEM MAKRUM S.A. Poprowadzi go prezes spółki, Piotr Szczeblewski, omawiając świeżo opublikowane wyniki roczne i odpowiadając na pytania widzów.
PROJPRZEM MAKRUM przy okazji publikacji sprawozdania finansowego za 2018 rok, postanowiło wyjść naprzeciw oczekiwaniom inwestorów indywidualnych i innych uczestników rynku kapitałowego, organizując webinar wynikowy. Webinar jest to w wolnym tłumaczeniu spotkanie online prowadzone na żywo, umożliwiające dwustronną komunikację pomiędzy osobą prowadzącym, a uczestnikami. Poprowadzi je prezes Piotr Szczeblewski, prezentując wyniki wypracowane przez spółkę w minionym roku. Następnie odbędzie się sesja pytań i odpowiedzi, podczas której widzowie będą mogli bezpośrednio zapytać o omawiane kwestie i uzyskać dodatkowe informacje na temat funkcjonowania spółki.
Chcemy próbować nowych form komunikacji z inwestorem i ciągle doskonalić nasze działania w zakresie relacji inwestorskich. Stąd pomysł na webinar wynikowy. Mam nadzieję, że forma bezpośredniego kontaktu ze spółką bez wychodzenia z domu przypadnie do gustu odbiorcom – mówi prezes Zarządu PROJPRZEM MAKRUM, Piotr Szczeblewski.
Wydarzenie rozpocznie się w czwartek 21.03.2019 r., o godzinie 13:00. Uczestnictwo w webinarze nie wymaga uprzednich zapisów, wystarczy do niego dołączyć za pośrednictwem linka. Liczba widzów jest ograniczona, w związku z czym zachęcamy do uruchomienia webinaru jeszcze przed godziną jego startu.
PROJPRZEM MAKRUM S.A. pokazuje, że innowacyjne relacje inwestorskie nie muszą być domeną wyłącznie największych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych. Badania jakości relacji inwestorskich w Polsce i na świecie jednoznacznie wskazują, że inwestorzy chcą, aby spółki komunikowała się z nimi za pomocą różnorodnych narzędzi. Spółki o wysokiej jakości komunikacji doceniane są przez Inwestorów, którzy postrzegają je jako godne zaufania i rzetelne. Formy telekonferencji, relacji na żywo czy właśnie webinarów, często wskazywane są jako pożądany element komunikacji notowanych spółek, w związku z jego wygodą i bezpośredniością. Jednocześnie na rodzimym parkiecie ciągle mało podmiotów wybiera tego typu inicjatywy.