Temat czatu: Omówienie planów debiutu giełdowego Bloomga SA w oparciu o realizację planu wydawniczego
Data: wtorek, 2 kwietnia, godz. 11:00
![]() |
![]() |
Przypomnienie: Dodaj ten czat do swojego kalendarza
Więcej:
Prezentacja z planem wydawniczym Bloomga SA
Na pytania inwestorów odpowie:
Dawid Przygodzki
CEO Bloomga SA
Jestem współzałożycielem Bloomga SA i dyrektorem kreatywnym oraz prywatnie ogromnym pasjonatem gier już od 14 lat. Oprócz wspaniałego zespołu, który zbudowałem udało mi się połączyć moją największą życiową pasję z pracą zawodową. Od 8 lat specjalizuję się w projektowaniu gier, zajmuję się również koordynacją prac i optymalizacji procesów związanych z tworzeniem gier przeglądarkowych, mobilnych i ich wydawaniem. Interesują mnie wszelkie nowinki z dziedziny gamedev i chętnie sięgam po produkcje młodych zespołów, które w przyszłości mogą trafić do mojego portfolio wydawniczego.
Bloomga SA
Bloomga SA, to polski deweloper gier mobilnych i przeglądarkowych (czyli gier cross-platformowych). Swoją działalność rozpoczął w 2015 roku. Bloomga to urodzeni pasjonaci gier, którzy tworzą je dla innych. Misją Spółki jest tworzenie wyjątkowych, unikalnych na skalę światową produktów, które dają Użytkownikom to czego pragną najbardziej - wciągającą rozrywkę dającą możliwość wchodzenia w interakcję z ludźmi z całego Świata. W IQ2019 roku po Spółka zakończyła pracę nad grą “Islandoom” i z sukcesem wprowadza ją na rynek światowy. Już dziesiątki tysięcy Użytkowników z Polski jak i spoza granic naszego kraju gra w Islandoom, a każdy kolejny dzień to krok milowy w ekspansji naszej produkcji i realizacji planu wydawniczego.
W kolejnych kwartałach Spółka będzie podbijać kolejne rynki na mapie globalnej ekspansji, a w niedalekiej przyszłości również stworzy nowe miejsca pracy. Plan wydawniczy Bloomga SA przewiduje przychody na najbliższe 3 lata w wysokości 49 mln PLN. Zarząd Spółki sukcesywnie dąży do celu dzień po dniu, aby stać się czołowym producentem gier mobilnych i przeglądarkowych w Europie. Spółka nie zwalnia tempa nawet na chwilę. Pracownicy Spółki to niesamowicie zaangażowani, bardzo zdolni ludzie, którzy czerpią czystą przyjemność z tworzenia gier. Podczas pracy nad “Islandoom” stworzony został w pełni autorski i niezależny silnik, dzięki któremu nasze kolejne gry Spółka może produkować znacznie szybciej. Obecnie zespół częstochowskiego studia deweloperskiego pracuje nad nową produkcją “Wild West Age”, grze mobilnej i zarazem przeglądarkowwej, która osadzona została w klimacie dzikiego zachodu. Każdy z zespołu został pochłonięty bez granic już na etapie prototypowania gry. Jak twierdzi Prezes Spółki Bloomga SA, “to dla naszego zespołu fascynujący projekt, który łączy z gier mobilnych i przeglądarkowych wszystko to co najlepsze”. Ogrom świata, rozbudowane drzewo badań, niebezpieczne misje, gorączka złota, napady na banki, pościgi i listy gończe - w “Wild West Age” nie będzie miejsca na ani jedną sekundę nudy! Już dziś Bloomga SA ma szereg propozycji od wydawców i ewentualnych ko-producentów w zakresie realizacji planów produkcji i publishingu gry “Wild West Age”. Bloomga SA pozyskała dotację z programu 4Stock i planuje w 2019 roku debiut na rynku NewConnect. Obecnie trwa trzecia runda finansowania zewnętrznego w ramach pre-IPO, której celem jest sfinansowanie produkcji gry “Wild West Age”, zwiększenie zespołu i środki na wsparcie działalności wydawniczej Spółki. W dwóch pierwszych emisjach akcji Spółki, Bloomga SA z sukcesem pozyskała kwotę 1,76 mln zł - między innymi na stworzenie silnika gry “Islandoom”, która od IQ2019 jest wydawana w ponad 60 krajach.
Wkrótce w tym miejscu pojawi się
zapis czatu inwestorskiego