Chat with us, powered by LiveChat

Vivid Games miał wstępnie 0,98 mln zł zysku netto w I kw.

Skomentuj artykuł
© m.mphoto - stock.adobe.com

Vivid Games zanotował narastająco 0,98 mln zł zysku netto przy 4,86 mln zł przychodów na koniec I kwartału 2020 r., podała spółka, powołując się na wstępne wyniki.

 

Pierwszy kwartał 2020 r. jest trzecim kwartałem z rzędu, w którym Vivid Games wykazuje zysk netto.

„Sprzedaż rośne. W pierwszym kwartale bieżącego roku wygenerowaliśmy dwa razy więcej przychodów niż roku temu i trzy razy więcej porównując miesiąc do miesiąca. To m.in. efekt nakładów marketingowych - w pierwszym kwartale zainwestowaliśmy łącznie 0,9 mln zł w Real Boxing 2 oraz oraz Gravity Rider Zero z czego większą część w drugiej połowie marca - zwroty z tego okresu nie są jeszcze widoczne w wynikach. Przejściowo większa sprzedaż to również następstwo większego zainteresowania grami w związku z COVID-19 i korzystnych dla branży kursów walut" - powiedział prezes Remigiusz Kościelny, cytowany w komunikacie.

 

Aktualnie Real Boxing 2 zajmuje 1 miejsce w kategorii najczęściej pobieranych gier sportowych w Wielkiej Brytanii i 5 miejsce w USA oraz 8 miejsce wśród wszystkich najczęściej pobieranych gier w Wielkiej Brytanii, podano także.

„Zwiększamy skalę nakładów finansowych, będziemy uruchamiać kolejne kraje, spodziewamy się dalszych wzrostów sprzedaży zarówno w kwietniu jak i całym drugim kwartale" - zapowiedział Kościelny.

 

Prognoza Vivid Games na 2020 r. zakłada wypracowanie 19 mln zł przychodów i 3 mln z zysku netto.

„Prognozy zakładają dalszy dynamiczny wzrost sprzedaży na przestrzeni roku, tym niemniej zarówno w lutym jak i w marcu przychody są wyższe od naszych założeń. Po udanej premierze Pocket Mini Golf w kwietniu na Nintendo Switch trafi Gravity Rider, czwarta gra z naszego portfolio. Jesteśmy spokojni o prognozy" - podsumował prezes.

Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit "Real Boxing". Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.

(ISBnews)

 

Scope Fluidics S.A.  – wykres kursu akcji (skala dzienna). Horyzont długoterminowy

Źródło:  Stooq.pl

 

Zapoznaj się z pełną ofertą analityczną Działu Analiz

Autor artykułu

 

Piotr Cieślak, Dyrektor Zarządzający oraz analityk Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych Piotr Cieślak, Dyrektor Zarządzający oraz analityk Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie analityki giełdowej, makroekonomicznej oraz wyceny spółek. Specjalizuje się również w tematyce sporów korporacyjnych, relacji inwestorskich, a także w obszarze przepisów prawa rynku kapitałowego oraz spółek prawa handlowego. Wielokrotnie reprezentował akcjonariuszy na WZA oraz w różnego rodzaju sytuacjach konfliktowych. Prowadził liczne szkolenia i prelekcje. Jest autorem setek komentarzy, analiz i raportów analitycznych, a także wypowiedzi oraz publikacji dla większości czołowych mediów finansowych i ekonomicznych w Polsce. Związany jest z SII od 2005 r. pełniąc w tym czasie przez 12 lat funkcję Wiceprezesa Zarządu SII, a przez lata odpowiadając za dział analityczny SII. Od 2011 r. prowadzi także działalność doradczą oraz consultingową. Zasiadał w nadzorze spółek publicznych i niepublicznych. Od 2012 r. jest członkiem Rady Nadzorczej, a od kilku lat również Przewodniczącym Komitetu Audytu w Spółce Unimot S.A.

Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19. Więcej informacji o projekcie