Temat czatu: Omówienie raportu SimFabric S.A. za Q3 2020 oraz dalszych planów rozwojowych Spółki
Data: piątek, 13 listopada, godz. 14:00
Przypomnienie: Dodaj ten czat do swojego kalendarza
Na pytania inwestorów odpowiedzą:
Julia Leszczyńska
Prezes Zarządu SimFabric S.A.
Od ponad 7 lat związana z programowaniem i produkcją gier komputerowych. Pierwszą grę stworzyła już w wieku 6 lat, o czym opowiadał dokument przygotowany dla Canal+/Discovery pt.: „Twórcy Światów”.
Absolwentka Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych (PJATK) na specjalizacji Multimedia – Programowanie Gier. Założycielka i prezes spółki SimFabric zajmującej się portowaniem i produkcją gier. „Forbes” w numerze 08/2020 uplasował SimFabric S.A. na 9 miejscu w rankingu 40 najcenniejszych polskich producentów gier.
Spośród sukcesów, które osiągnęła do tej pory, na uwagę zasługuje zdobycie w 2016 roku głównej nagrody w konkursie Europejskiej Agencji Kosmicznej (ESA) na najlepszą aplikację kosmiczną, a także wyróżnienie w konkursie Universal Studios na przygotowanie projektu gry na podstawie brandu JAWS (Szczęki) Stevena Spielberga.
W latach 2015-2017 programistka w projekcie gry Pure Farming firmy Techland. Brała udział w powstaniu ponad 20 projektów gier, m.in.: dla takich firm, jak: PlayWay, Techland i SimFabric. Jest główną programistką ElectriX – własnego tytułu spółki SimFabric. Posiada certyfikaty C# Microsoft Certified Developer oraz Unity Certified Developer.
Odpowiedzialna za przeprowadzenie w ciągu 4 lat Spółki SimFabric z początkowym kapitałem 5000 złotych do pierwszego historycznego debiutu giełdowego online na giełdzie NewConnect i osiągnięciu historycznego pułapu wartości firmy na poziomie 625 milionów złotych kapitalizacji.
Odpowiedzialna za przeprowadzenie akceleracji 4 startupów w ramach programu PARP Pilot Maker Electro ScaleUp oraz 1 startupu w ramach programu PARP Impact Poland 2.0.
Jako Prezes Zarządu SimFabric S.A. otworzyła Oddział w Łodzi odpowiedzialny za działania Badawczo-Rozwojowe. Pozyskała również 4 granty na łączną sumę 0.8 mln zł na działania eksportowe na rynki azjatycki w tym Chiny i Korea Południowa.
Aktualnie jako prezes Zarządu i akcjonariusz SimFabric S.A. przeprowadza procedurę przejścia SimFabric S.A. na GPW oraz przygotowuje dwie Spółki zależne MobileFabric S.A. oraz VRFabric S.A. do uruchomienia w przyszłym roku procedury wejścia na NewConnect. Jest również Prezesem Zarządu w Spółkach zależnych MobileFabric S.A. oraz VRFabric S.A.
Emil Leszczyński
Przewodniczący Rady Nadzorczej SimFabric S.A.
Z polską branżą komputerową związany od 30 lat – znany w niej jako „Emilus”. Rozpoczynał w 1990 roku od funkcji dziennikarza i sekretarza redakcji pism „Top Secret” i „Bajtek”, w latach 1993-2000 pełnił rolę redaktora naczelnego telewizyjnego magazynu o grach „Escape” (TVP) i magazynu telewizyjnego „W Sieci” (TVP2) oraz czasopism: „Reset”, „Secret Service”, „Futura”, „e-Media”. Pracował także w „CD Projekt”, jako dyrektor wydawniczy i redaktor naczelny oraz twórca serii „eXtra Gra”.
W latach 2008-2010 członek zarządów FX Group i Display Flash Poland. Współtwórca i pomysłodawca innowacyjnej technologii holograficznej oraz przestrzennej z zakresu Augumented Reality – MMS X1. Software Development Leader i Game & App Designer w latach 2014-2016 w EMILUS IT Solutions. Lead Programmer w projekcie gry Pure Farming dla Techland w latach 2015-2017. Od 2016 roku Przewodniczący Rady Nadzorczej spółki SimFabric, od 2019 – pomysłodawca, Prezes Zarządu i główny udziałowiec Blind Warrior Sp. z o. o.. Od 2020 roku jest także Przewodniczącym Rady Nadzorczej w dwóch Spółkach zależnych MobileFabric S.A. oraz VRFabric S.A. Główny akcjonariusz w SimFabric S.A., MobileFabric S.A. oraz VRFabric S.A.
Absolwent Politechniki Warszawskiej (1995) na kierunkach: Fizyka Techniczna i Matematyka, Dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim (1998) oraz Marketingu i Zarządzania na Wyższej Szkole Marketingu i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego (2005). W 2016 roku ukończył także studia inżynierskie na Rochester Institute of Technology (RIT) – kierunek Video Game Design History oraz Massachusetts Institute of Technology (MIT) – na kierunku Design and Development of Games for Learning.
Jest certyfikowanym programistą – C# Microsoft Certified Developer oraz Unity Certified Developer. Tworzy także w C++, Unreal Engine, HoloLens SDK, Oculus VR SDK, Aurora AR Framework, HTML5, CSS, PHP, Java, MySQL, X-Code, Swift, Eclipse, a także API App Store, Amazon/AWS i Google Play. Jest pomysłodawcą nowej technologii SAR – innowacyjnego rozwiązania, które pozwoli na stworzenie symulatorów dla osób niedowidzących i niewidomych. W 2010 roku zdobył główną nagrodę Unity3D na stworzenie zastosowania nowego rozwiązania do implementacji Sztucznej Inteligencji (AI) i Uczenia Maszynowego (ML-Agents) w grach i symulatorach. Mistrz Polski i finalista pierwszych Mistrzostw Polski w grze karcianej Magic: The Gathering. Reprezentował barwy Polski na Mistrzostwach Świata w Seattle, USA.
Prywatnie – ojciec Julii Leszczyńskiej, którą zaraził pasją do gier i do programowania i z którą w 2016 roku zdobył główną nagrodę w konkursie Europejskiej Agencji Kosmicznej (ESA) na najlepszą aplikację kosmiczną – ESA intouch.
SimFabric S.A.
SimFabric S.A. powstał w 2016 roku po otrzymaniu głównej nagrody w konkursie Europejskiej Agencji Kosmicznej na najlepszą aplikację kosmiczną. Rok później pozyskał strategicznego akcjonariusza PlayWay S.A. W kolejnych latach spółka otworzyła studio portujące gry na konsole studiów z Polski i z zagranicy, pozyskując przeszło 50 umów wydawniczych. W zeszłym roku Spółka przekształciła się w Spółkę Akcyjną i pozyskała przeszło 2 miliony złotych od inwestorów indywidualnych. W kwietniu 2020 roku debiutowała na giełdzie NewConnect, osiągając historyczną kapitalizację 625 mln złotych. Spółka w sierpniu tego roku została zaliczona według Forbes do 10 najbardziej wartościowych Polskich Spółek Produkujących Gry. Według ostatniej analizy jednego z popularniejszych portali biznesowych, Spółka jest drugim najlepszym tegorocznym debiutantem na giełdzie pod względem stopy zwrotu liczonej od debiutu i najlepszym wśród wszystkich tegorocznych debiutantów z branży gier komputerowych na giełdzie.
Spółka realizuje własną Strategię Zrównoważonego Rozwoju opierającego się pierwotnie na trzech filarach: produkcji gier własnych, portowaniu gier na konsole nowej generacji oraz działalność Badawczo-Rozwojowa. Strategia ta przyniosła w zeszłym roku wzrost przychodów na poziomie 200% rr. W tym roku Spółka po podpisaniu największego w historii Spółki kontraktu z czołowym europejskim wydawcą Koch Media GmbH na ponad 8 mln złotych, założyła dwie Spółki zależne, należące do grupy kapitałowej SimFabric. MobileFabric S.A. będzie realizowała czwarty filar Strategii Zrównoważonego Rozwoju, jakim są gry i symulatory na urządzenia mobilne z systemami Android i iOS. Natomiast VRFabric S.A. będzie realizowała piąty filar Strategii Zrównoważonego Rozwoju, czyli gry i symulatory na gogle wirtualnej rzeczywistości. Po ostatniej emisji w obu Spółkach zależnych na łączną sumę 7 milionów złotych pozyskanych od Funduszu ASI Gaming Investment Group oraz inwestorów indywidualnych, łączna kapitalizacja obu Spółek zależnych przekracza 40 mln złotych.