Chat with us, powered by LiveChat

Omówienie raportu SimFabric S.A. za Q3 2020 oraz dalszych planów rozwojowych Spółki

Temat czatu: Omówienie raportu SimFabric S.A. za Q3 2020 oraz dalszych planów rozwojowych Spółki

Data: piątek, 13 listopada, godz. 14:00

 

Agora

 

Przypomnienie: Dodaj ten czat do swojego kalendarza

 

Na pytania inwestorów odpowiedzą:

 

Julia Leszczyńska, Prezes Zarządu SimFabric S.A.

Julia Leszczyńska

Prezes Zarządu SimFabric S.A.

Od ponad 7 lat związana z programowaniem i produkcją gier komputerowych. Pierwszą grę stworzyła już w wieku 6 lat, o czym opowiadał dokument przygotowany dla Canal+/Discovery pt.: „Twórcy Światów”.


Absolwentka Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych (PJATK) na specjalizacji Multimedia – Programowanie Gier. Założycielka i prezes spółki SimFabric zajmującej się portowaniem i produkcją gier. „Forbes” w numerze 08/2020 uplasował SimFabric S.A. na 9 miejscu w rankingu 40 najcenniejszych polskich producentów gier.


Spośród sukcesów, które osiągnęła do tej pory, na uwagę zasługuje zdobycie w 2016 roku głównej nagrody w konkursie Europejskiej Agencji Kosmicznej (ESA) na najlepszą aplikację kosmiczną, a także wyróżnienie w konkursie Universal Studios na przygotowanie projektu gry na podstawie brandu JAWS (Szczęki) Stevena Spielberga.


W latach 2015-2017 programistka w projekcie gry Pure Farming firmy Techland. Brała udział w powstaniu ponad 20 projektów gier, m.in.: dla takich firm, jak: PlayWay, Techland i SimFabric. Jest główną programistką ElectriX – własnego tytułu spółki SimFabric. Posiada certyfikaty C# Microsoft Certified Developer oraz Unity Certified Developer.


Odpowiedzialna za przeprowadzenie w ciągu 4 lat Spółki SimFabric z początkowym kapitałem 5000 złotych do pierwszego historycznego debiutu giełdowego online na giełdzie NewConnect i osiągnięciu historycznego pułapu wartości firmy na poziomie 625 milionów złotych kapitalizacji.


Odpowiedzialna za przeprowadzenie akceleracji 4 startupów w ramach programu PARP Pilot Maker Electro ScaleUp oraz 1 startupu w ramach programu PARP Impact Poland 2.0.


Jako Prezes Zarządu SimFabric S.A. otworzyła Oddział w Łodzi odpowiedzialny za działania Badawczo-Rozwojowe. Pozyskała również 4 granty na łączną sumę 0.8 mln zł na działania eksportowe na rynki azjatycki w tym Chiny i Korea Południowa.

 

Aktualnie jako prezes Zarządu i akcjonariusz SimFabric S.A. przeprowadza procedurę przejścia SimFabric S.A. na GPW oraz przygotowuje dwie Spółki zależne MobileFabric S.A. oraz VRFabric S.A. do uruchomienia w przyszłym roku procedury wejścia na NewConnect. Jest również Prezesem Zarządu w Spółkach zależnych MobileFabric S.A. oraz VRFabric S.A.

 

Emil Leszczyński, Przewodniczący Rady Nadzorczej SimFabric S.A.Emil Leszczyński
Przewodniczący Rady Nadzorczej SimFabric S.A.

Z polską branżą komputerową związany od 30 lat – znany w niej jako „Emilus”. Rozpoczynał w 1990 roku od funkcji dziennikarza i sekretarza redakcji pism „Top Secret” i „Bajtek”, w latach 1993-2000 pełnił rolę redaktora naczelnego telewizyjnego magazynu o grach „Escape” (TVP) i magazynu telewizyjnego „W Sieci” (TVP2) oraz czasopism: „Reset”, „Secret Service”, „Futura”, „e-Media”. Pracował także w „CD Projekt”, jako dyrektor wydawniczy i redaktor naczelny oraz twórca serii „eXtra Gra”.


W latach 2008-2010 członek zarządów FX Group i Display Flash Poland. Współtwórca i pomysłodawca innowacyjnej technologii holograficznej oraz przestrzennej z zakresu Augumented Reality – MMS X1. Software Development Leader i Game & App Designer w latach 2014-2016 w EMILUS IT Solutions. Lead Programmer w projekcie gry Pure Farming dla Techland w latach 2015-2017. Od 2016 roku Przewodniczący Rady Nadzorczej spółki SimFabric, od 2019 – pomysłodawca, Prezes Zarządu i główny udziałowiec Blind Warrior Sp. z o. o.. Od 2020 roku jest także Przewodniczącym Rady Nadzorczej w dwóch Spółkach zależnych MobileFabric S.A. oraz VRFabric S.A. Główny akcjonariusz w SimFabric S.A., MobileFabric S.A. oraz VRFabric S.A.


Absolwent Politechniki Warszawskiej (1995) na kierunkach: Fizyka Techniczna i Matematyka, Dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim (1998) oraz Marketingu i Zarządzania na Wyższej Szkole Marketingu i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego (2005). W 2016 roku ukończył także studia inżynierskie na Rochester Institute of Technology (RIT) – kierunek Video Game Design History oraz Massachusetts Institute of Technology (MIT) – na kierunku Design and Development of Games for Learning.


Jest certyfikowanym programistą – C# Microsoft Certified Developer oraz Unity Certified Developer. Tworzy także w C++, Unreal Engine, HoloLens SDK, Oculus VR SDK, Aurora AR Framework, HTML5, CSS, PHP, Java, MySQL, X-Code, Swift, Eclipse, a także API App Store, Amazon/AWS i Google Play. Jest pomysłodawcą nowej technologii SAR – innowacyjnego rozwiązania, które pozwoli na stworzenie symulatorów dla osób niedowidzących i niewidomych. W 2010 roku zdobył główną nagrodę Unity3D na stworzenie zastosowania nowego rozwiązania do implementacji Sztucznej Inteligencji (AI) i Uczenia Maszynowego (ML-Agents) w grach i symulatorach. Mistrz Polski i finalista pierwszych Mistrzostw Polski w grze karcianej Magic: The Gathering. Reprezentował barwy Polski na Mistrzostwach Świata w Seattle, USA.


Prywatnie – ojciec Julii Leszczyńskiej, którą zaraził pasją do gier i do programowania i z którą w 2016 roku zdobył główną nagrodę w konkursie Europejskiej Agencji Kosmicznej (ESA) na najlepszą aplikację kosmiczną – ESA intouch.

SimFabric S.A.

SimFabric S.A. powstał w 2016 roku po otrzymaniu głównej nagrody w konkursie Europejskiej Agencji Kosmicznej na najlepszą aplikację kosmiczną. Rok później pozyskał strategicznego akcjonariusza PlayWay S.A. W kolejnych latach spółka otworzyła studio portujące gry na konsole studiów z Polski i z zagranicy, pozyskując przeszło 50 umów wydawniczych. W zeszłym roku Spółka przekształciła się w Spółkę Akcyjną i pozyskała przeszło 2 miliony złotych od inwestorów indywidualnych. W kwietniu 2020 roku debiutowała na giełdzie NewConnect, osiągając historyczną kapitalizację 625 mln złotych. Spółka w sierpniu tego roku została zaliczona według Forbes do 10 najbardziej wartościowych Polskich Spółek Produkujących Gry. Według ostatniej analizy jednego z popularniejszych portali biznesowych, Spółka jest drugim najlepszym tegorocznym debiutantem na giełdzie pod względem stopy zwrotu liczonej od debiutu i najlepszym wśród wszystkich tegorocznych debiutantów z branży gier komputerowych na giełdzie.

 

Spółka realizuje własną Strategię Zrównoważonego Rozwoju opierającego się pierwotnie na trzech filarach: produkcji gier własnych, portowaniu gier na konsole nowej generacji oraz działalność Badawczo-Rozwojowa. Strategia ta przyniosła w zeszłym roku wzrost przychodów na poziomie 200% rr. W tym roku Spółka po podpisaniu największego w historii Spółki kontraktu z czołowym europejskim wydawcą Koch Media GmbH na ponad 8 mln złotych, założyła dwie Spółki zależne, należące do grupy kapitałowej SimFabric. MobileFabric S.A. będzie realizowała czwarty filar Strategii Zrównoważonego Rozwoju, jakim są gry i symulatory na urządzenia mobilne z systemami Android i iOS. Natomiast VRFabric S.A. będzie realizowała piąty filar Strategii Zrównoważonego Rozwoju, czyli gry i symulatory na gogle wirtualnej rzeczywistości. Po ostatniej emisji w obu Spółkach zależnych na łączną sumę 7 milionów złotych pozyskanych od Funduszu ASI Gaming Investment Group oraz inwestorów indywidualnych, łączna kapitalizacja obu Spółek zależnych przekracza 40 mln złotych.

 

 



 

Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19. Więcej informacji o projekcie