Brand24 poinformował, że w IV kw. 2020 roku Spółce udało się odnotować przyrost klientów netto na poziomie 260. Liczba aktywnych klientów na koniec 2020 roku wyniosła 3.470 wobec 3.325 rok wcześniej.
Brand24 – kwartalna zmiana liczby klientów netto i łączna liczba aktywnych klientów |
Źródlo: opracowanie własne na podstawie raportów Emitenta. |
Zwracamy także uwagę, że w IV kw. 2020 roku pozytywnie na dynamikę klientów przełożyła się także promocja „Black Friday”. Jak informował za pośrednictwem portalu Twitter Prezes Brand24, Michał Sadowski, 100 klientów skorzystało z promocyjnej oferty, po czym została ona przedłużona o kolejny dzień.
BAM! 🚀👍 Właśnie stuknęła nam 100-ka nowych klientów w Brand24, którzy skorzystali z promocji Black Friday! Przedłużyliśmy zniżkę 50% na Brand24 także na dziś. Przygotowaliśmy także filmową superprodukcję z tej okazji. Mam nadzieję, że efekt przypadnie Wam do gustu! pic.twitter.com/DP5bGQbRrx
— Michal Sadowski (@sadek) November 30, 2020
Spółka oszacowała, że przy liczbie aktywnych klientów na poziomie około 3,5 tys. jest w stanie generować kwartalną, dodatnią rentowność netto.
Jednocześnie w oparciu o dane pochodzące bezpośrednio z wewnętrznych systemów Spółki, zgodnie z wstępnymi szacunkami Emitent ocenia iż wobec aktualnej struktury kosztów oraz struktury sprzedażowej liczba klientów zbliżona do poziomu ok. 3,5 tys. powinna umożliwić generowanie dodatniej rentowności netto w ujęciu kwartalnym. Ponadto Emitent oczekuje, iż dodatkowym czynnikiem, który wpłynie pozytywnie na średni przychód ze współpracy z klientem a tym samym na wyniki finansowe w kolejnych okresach będzie poszerzenie oferty produktowej o zaawansowane usługi i rozwiązania analityczne, o których Emitent informował m.in. w raporcie za III kwartał 2019 roku – napisano w raporcie bieżącym Emitenta.
Brand24 – kurs akcji |
Źródło: opracowanie własne. |