Chat with us, powered by LiveChat

Webinar inwestorski: Wyniki TIM SA za 2020 r. oraz plany spółek tworzących Grupę TIM

Temat webinaru: Wyniki TIM SA za 2020 r. oraz plany spółek tworzących Grupę TIM

Data: poniedziałek, 26 kwietnia, godz. 12:00

 

 

 

Przypomnienie: Dodaj ten webinar do swojego kalendarza

 

Na pytania inwestorów odpowiedzą:

 

Krzysztof FoltaKrzysztof Folta
Prezes Zarządu TIM SA nieprzerwanie od 1995 roku.
Jeden z założycieli powstałego w 1987 r. Spółdzielczego Przedsiębiorstwa TIM Sp. z o.o. (obecnie TIM SA). Absolwent Wydziału Elektrycznego Politechniki Wrocławskiej oraz licznych kursów i szkoleń menedżerskich.
Wizjoner, innowator, pasjonat zarządzania i autorytet w dziedzinie wdrażania zmian. Jeden z najdłużej urzędujących prezesów spółek giełdowych w Polsce (TIM SA jest na GPW od 1998 r.). Wyznaje zasadę, że „jedyną pewną rzeczą w TIM są zmiany” i dodaje, że „historia jest ważna, przyszłość jest ciekawsza”. Ciągle stawia firmie i pracownikom nowe wyzwania, ucząc myślenia o TIM jako o „neverending startup”.


W 2016 r. ICAN Institute – wydawca magazynu „Harvard Business Review Polska” – z okazji swojego 20-lecia wyróżnił Krzysztofa Foltę tytułem „Lider Jutra” w kategorii „Lider Zmiany” (za „skuteczne przeprowadzenie swojej firmy przez trudną i wymagającą zmianę”) oraz nagrodą specjalną za „niezłomność we wprowadzaniu swojej firmy w erę rewolucji cyfrowej”.

Podczas 18. gali konkursu EY Przedsiębiorca Roku w marcu 2021 r. Krzysztof Folta otrzymał nagrodę specjalną za „umiejętność prowadzenia biznesu w warunkach ciągłej zmiany, przez ponad 30 lat nieustannie adaptując się do rynku i otoczenia”. Prezes TIM-u był finalistą 18. edycji konkursu (w kategorii „Nowe Technologie/Innowacyjność”) wraz z 14 przedsiębiorcami, reprezentującymi łącznie 12 firm.

 

Poza pełnieniem funkcji w Zarządzie TIM-u pełni funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej 3LP SA z siedzibą w Siechnicach.

 

Piotr TokarczukPiotr Tokarczuk
Od 2017 r. Członek Zarządu i dyrektor finansowy TIM SA.
Menadżer z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarze zarządzania finansami, w tym m.in. zarządzania płynnością, rynków finansowych, budżetowania, kontrolingu i optymalizacji kosztowej w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych. W latach 2007-2017 Dyrektor Naczelny ds. Finansów KGHM Polska Miedź SA.
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wydział Zarządzania i Informatyki. Ukończył również studia podyplomowe: Międzynarodowe Standardy Rachunkowości, SGH w Warszawie oraz E&Y Academy of Business oraz KGHM Executive Academy, IMD Business School w Lozannie oraz US Colorado School of Mines.

 

Poza pełnieniem funkcji w Zarządzie TIM-u jest Członkiem Rady Nadzorczej 3LP SA z siedzibą w Siechnicach.

 

Piotr NosalPiotr Nosal
Członek Zarządu (od 2019 r.) i dyrektor handlowy (od 2018 r.) TIM SA.
W TIM SA od 2007 r., m.in. na stanowiskach zastępcy kierownika Działu Wsparcia Sprzedażu i zastępcy dyrektora zakupów.
Absolwent Wydziału Elektrycznego Politechniki Wrocławskiej.

Ukończył także studia Executive MBA na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz studia podyplomowe „Skuteczny Menadżer Nowoczesnej Firmy” na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.

 

TIM SA

TIM SA jest największym hurtowym dystrybutorem artykułów elektrotechnicznych w Polsce (według magazynu „Elektrosystemy”, nr 5/2020, oraz https://www.rynekelektryczny.pl/najwieksze-hurtownie-elektrotechniczne/). Spółka powstała w 1987 roku we Wrocławiu, od 1998 r. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Na podstawie wyboru 100 analityków giełdowych, doradców inwestycyjnych i zarządzających, reprezentujących domy i biura maklerskie, fundusze emerytalne i inwestycyjne, TIM znalazł się na 2. miejscu głównego zestawienia rankingu Giełdowa Spółka Roku 2020, organizowanego przez redakcję „Pulsu Biznesu”.

 

Przez ćwierć wieku TIM sprzedawał wyłącznie za pośrednictwem ogólnopolskiej sieć hurtowni elektrycznych. W 2013 r. firma zmieniła model biznesowy, stawiając na e-commerce. To najprawdopodobniej największa taka transformacja cyfrowa w polskim handlu B2B. TIM stawia na omnichannel - sprzedaż prowadzona jest na TIM.pl, w aplikacji mobilnej mTIM, telefonicznie oraz poprzez ogólnopolską sieć biur i przedstawicieli handlowych.

 

Strategia TIM-u jest oparta na połączeniu wieloletniej wiedzy o rynku, którą posiadają przedstawiciele handlowi, z technologiami e-commerce (tzw. hybrydowy model sprzedaży). W 2020 r. 70% obrotów spółki (tj. 650 z 935 mln zł) pochodziło ze sprzedaży online.

 

Centrala TIM SA znajduje się we Wrocławiu. Spółka tworzy Grupę Kapitałową TIM wraz z 3LP SA - operatorem centrum logistycznego w podwrocławskich Siechnicach. Obiekt specjalizuje się w obsłudze podmiotów (także spoza Grupy TIM) działających w sektorze e-commerce.

 

Weź udział

 

Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19. Więcej informacji o projekcie