Temat czatu: Poznaj markę kosmetyków True™ men skin care i perspektywy jej rozwoju
Data: wtorek, 10 sierpnia, godz. 11:00
Przypomnienie: Dodaj ten czat do swojego kalendarza
Na pytania inwestorów odpowie:
Maciej Adamaszek
twórca marki true™ men skin care i prezes FerrumLabs S.A.
Maciej rozpoczął karierę zawodową w wieku 21 lat, studiując jeszcze na wrocławskiej AWF. Przeszedł całą ścieżkę od przedstawiciela handlowego do dyrektora sprzedaży w międzynarodowych koncernach FMCG: Mars, Cadbury-Wedel, Alima Gerber, w Polsce i Europie Centralnej. Zbudował od podstaw sieć 20 kawiarni pod marką “W Biegu Cafe” oraz sieć restauracji “Charlie Food & Friends” działającej w Polsce i Czechach. Po ponad dwóch latach intensywnego researchu europejskiego rynku kosmetycznego stworzył jedną z pierwszych w Polsce, a pierwszą w segmencie premium męską markę kosmetyczną – true™ men skin care. Prywatnie tata dwóch córek, entuzjasta sportu, maratończyk i triathlonista, ukończył zawody IRONMAN na pełnym dystansie.
O spółce
True™ men skin care to polska, pielęgnacyjna marka premium stworzona z myślą o nowoczesnych, dbających o siebie mężczyznach w każdym wieku. Właścicielem i producentem marki jest FerrumLabs S.A, a pomysłodawcą przedsięwzięcia doświadczony biznesmen i twórca marek, Maciej Adamaszek, twórca marek, takich jak sieć kawiarni „W biegu Cafe” czy sieć restauracji „Charlie Food & Friends”. Po dogłębnej analizie europejskiego rynku kosmetycznego i zapoznaniu się z szeregiem branżowych raportów z pomyślnymi prognozami dostrzegł on na rodzimym rynku niszę, którą postanowił wypełnić.
Pierwsza linia produktowa True™ men skin care – kremy do twarzy z serii advanced age & pollution defence – jest dostępna w sprzedaży od początku 2021 roku. Wówczas to przychód przekroczył kwotę 7 tys. zł, podczas gdy w I kwartale już 40 tys. zł. W samym kwietniu sprzedaż przekroczyła 42 tys. zł.
Wszystkie produkty marki True™ men skin care są w 100 proc. wegańskie, nietestowane na zwierzętach, produkowane w Polsce, a surowce i opakowania pochodzą w 100 proc. z UE. W swoim składzie są wolne od olejów mineralnych, parabenów, oleju parafinowego, siarczanów, SLS, SLES, DEA i alkoholu. Ponadto wyróżniają się najwyższym dopuszczalnym stężeniem składników aktywnych.
Spółka stawia na dynamiczny rozwój i szeroką dystrybucję - produkty True™ men skin care weszły już na 8 rynków europejskich. Poza Polską, można je kupić w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Szwajcarii, Austrii, Hiszpanii, Francji oraz we Włoszech. Firma ma status paneuropejskiego partnera Amazon Prime. Z końcem lipca kosmetyki marki True™ men skin care weszły do sprzedaży w Notino. To największa w Europie drogeria internetowa obsługująca 24 kraje, w tym Rosję.
FerrumLabs S.A. prowadzi aktualnie publiczną emisję akcji na platformie Beesfund, o łącznej wartości niemal 1,5 mln zł. Pozyskane środki od nowych akcjonariuszy mają posłużyć m.in. na zwiększenie skali produkcji oraz rozszerzenie asortymentu kosmetyków. W ciągu 3 lat FerrumLabs planuje także wejście na rynek NewConnect.