W piątek, 17 września 2021 roku, na stronie internetowej Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych odbył się czat inwestorski z Grzegorzem Kanią, Dyrektorem Finansowym Huuge, INC. W trakcie czatu internauci pytali m.in. o rozwój flagowych gier spółki, potencjał i plany względem Trafiic Puzzle, czy wyniki finansowe.
Rozwój flagowych gier
W przypadku flagowych gier spółki inwestorzy byli głównie zainteresowani potencjałem dalszego zwiększania przychodów oraz kluczowych wskaźników operacyjnych.
Huuuge Casino i Billionaire Casino od wielu lat systematycznie rosną i oczekujemy, że poprzez działania związane z monetyzacją graczy będziemy uzyskiwali dalsze wzrosty – odpowiedział Grzegorz Kania.
ARPDAU dla naszych gier od lat konsekwentnie rośnie, nie widzimy obecnie “sufitu”. Dla przykładu – najstarsze kohorty naszych flagowych gier mają ARPDAU na poziomie ponad $3.0 – dodał w odpowiedzi na inne pytanie.
Traffic Puzzle
Inwestorzy pytali o dotychczasowe postępy prac nad rozwojem Traffic Puzzle i nakładami na promocję tej gry.
W tym roku sukcesywnie zwiększamy wydatki na Traffic Puzzle i jesteśmy w trakcie planowania działań na 2022. Z pewnością możemy powiedzieć, że skalowanie gry idzie nam zdecydowanie lepiej niż zakładaliśmy, w związku z czym przyspieszamy wydatki na ten cel – podsumował Grzegorz Kania.
Internauci pytali także co jest obecnie priorytetem dla spółki przy rozwoju gry.
Obecnie zespół pracujący nad grą skupia się przede wszystkim na długoterminowej retencji oraz tzw. FTUE (First Time User Experience – pierwsze wrażenia nowych graczy). Następne etapy obejmą również prace nad monetyzacją, w tym poprzez mikrotransakcje – wyjaśnił Kania.
W trakcie czatu padło pytanie o potencjał gry Traffic Puzzle, również w porównaniu do obecnych flagowych gier spółki.
Traffic Puzzle to faktycznie inny segment rynku niż social casino – to gra typu casual / puzzle. Ten segment jest nawet większy niż social casino. Uważamy, że Traffic Puzzle jest dopiero na początku drogi jeśli chodzi o wzrosty i skalę przychodów – odpowiedział.
Wyniki finansowe
Liczne pytania inwestorów dotyczyły strony kosztowej, w szczególności nakładów na marketing i UA.
Zgodnie ze strategią prezentowaną na początku roku docelowy poziom nakładów marketingowych w stosunku do przychodów wynosić będzie w kolejnych latach od 32% do 35% – odpowiedział Grzegorz Kania.
Jesteśmy w trakcie przygotowania planu finansowego na 2022 rok. Główne założenia tego planu przedstawimy na początku 2022 roku.
Spółka planuje wydatki marketingowe w interwałach rocznych, dostosowując ich rozkład między kwartały do planów związanych z rozwojem produktów oraz akcji promocyjnych w tych produktach. Z tej perspektywy trudno mówić o negatywnym przełożeniu rozkładu UA w ciągu roku na dynamikę przychodów – dodał w odpowiedzi na inne pytania.
Uczestnicy czatu zapytali także o możliwość wypracowania dodatnich wyników finansowych w całym 2021 roku.
Z wyłączeniem efektu przeszacowania akcji serii C, skonsolidowany wynik netto jest dodatni już po pierwszym półroczu. Spodziewamy się, że nasze wyniki finansowe za drugie półrocze będą znacząco lepsze niż za pierwsze – wyjaśnił.
Inwestorzy byli także zainteresowani wpływem potencjalnych zmian w prawie podatkowym w USA.
Obecnie efektywna stopa podatkowa Grupy, z wyłączeniem rewaluacji akcji serii C oraz kosztów programu ESOP, wynosi ok. 15%. Na temat wpływu zmian w prawie podatkowym USA na tę stopę będziemy mogli wypowiedzieć się kiedy zmiany te będą skonkretyzowane i nie będą podlegały dalszym istotnym modyfikacjom – powiedział Grzegorz Kania.
Zapraszamy do zapoznania się z pełnym zapisem czatu z Huuuge, Inc.