Temat czatu: Wyniki finansowe oraz działalność Digitree Group w 2021 roku
Data: czwartek, 21 kwietnia, godz. 12:00
Przypomnienie: Dodaj ten czat do swojego kalendarza
Na pytania inwestorów odpowiedzą:
Rafał Zakrzewski
Prezes Zarządu Digitree Group
Z wykształcenia politolog, absolwent UMK w Toruniu, posiada tytuł MBA Rotterdam School of Management/GFKM Gdańsk. Zawodowo Rafał Zakrzewski związany był z Procter&Gamble, gdzie w latach 2004-2015 zajmował różne stanowiska menadżerskie w dziale sprzedaży kanału nowoczesnego, profesjonalnego oraz trade marketingu, pracując z takimi markami jak Oral-B czy Head&Shoulders. W P&G zdobywał również pierwsze doświadczenia międzynarodowe zarządzając rozwojem kategorii Oral Care dla obszaru CEEMEA. W 2015 roku przeszedł do Irlandzkiego koncernu Glanbia jako Country Manager odpowiedzialny za Polskę. W kolejnym roku awansował i objął stanowisko regionalne zarządzając całością regionu Europy Środkowej. Od 2017 roku zarządzał strategicznym dla Glanbii regionem Niemiec, Benelux-u, Austrii i Szwajcarii, gdzie przeprowadził restrukturyzację budując regionalne kompetencje i narzędzia w zakresie e-commerce oraz digital marketingu. Swoje doświadczenie wykorzystywał również w branży reklamowej, wspierając rozwój firmy Metromedia Polska oraz w branży konsultingowej, gdzie współpracował z Global Strategy Poland - włoską firmą specjalizującą się w konsultingu strategicznym. Od 2020 roku pełni rolę Prezesa Zarządu Digitree Group S.A.
Konrad Żaczek
Członek zarządu ds. finansowych w Digitree Group
Przed dołączeniem do Grupy Kapitałowej Digitree Group jako Członek Zarządu, pracował w 21 Concordia jako Associate i Principal, gdzie był odpowiedzialny za procesy inwestycyjne i nadzór nad inwestycjami m.in. w Grupie Kapitałowej Digitree Group, Monevia sp. z o.o i Hollywood S.A. Wcześniej, jako analityk inwestycyjny w Concordia sp. z o.o. był odpowiedzialny za usługi bankowości inwestycyjnej. Konrad Żaczek pracował również jako analityk w firmie doradztwa finansowego i butiku inwestycyjnym Navigator Capital, gdzie był odpowiedzialny za wykonywanie analiz oraz strukturyzowanie transakcji M&A, IPO oraz ofert prywatnych (private placements) dla małych i średnich spółek. Konrad Żaczek otrzymał tytuł magistra ekonomii na Uniwersytecie Łódzkim. Od 2021 roku pełni funkcję Członka Zarządu ds. finansowych w Digitree Group S.A.
Grupa Kapitałowa Digitree Group
Grupa Kapitałowa Digitree Group dostarcza efektywne rozwiązania digitalowe, które dzięki swojemu kompleksowemu charakterowi, odpowiadają na potrzeby naszych partnerów we wszystkich obszarach biznesu cyfrowego. Oferowane rozwiązania realizowane są dzięki autorskim narzędziom technologicznym, partnerstwu z globalnymi liderami technologii, własnym zasobom bazodanowym oraz wiedzy specjalistów.
Grupa posiada 17-letnie technologiczne doświadczenie w budowaniu efektywnych narzędzi digitalowych, służących w szczególności wsparciu procesów sprzedaży u klientów z branży e-commerce, w tym za pomocą znanych nam intencji zakupowych, zainteresowań i zachowań klientów końcowych. Potrafi je analizować, wyciągać wnioski, tworzyć rekomendacje i personalizować działania. Digitree Group generuje sprzedaż i leady, precyzyjnie dociera do wyznaczonych grup docelowych, wykorzystując dane i sztuczną inteligencję, dostarcza narzędzia do e-mail marketingu i marketing automation, skutecznie wdraża sklepy e-commerce na platformy Magento2 czy PrestaShop. Ponadto, doradza strategicznie biznesom w Internecie, dostarcza efektywne media reklamowe, wykorzystuje algorytmy machine learning, prężnie działa w zakresie Google Shopping Ads oraz monetyzuje bazy e-mailingowe i ruch na stronach www. Jest partnerem, który kompleksowo wdraża rozwiązania digital marketingowe i tym samym dostarcza pakiet udanego biznesu: od wdrożenia dopasowanej do potrzeb platformy, przez niezbędne know-how dotyczące tego, jak tę platformę uczynić maksymalnie konwertującą, a pracę nad nią – szybką i zautomatyzowaną, aż po analizy i wnioski.
Dzięki silnym markom, wyspecjalizowanym w swojej kategorii, Grupa doradza swoim partnerom najskuteczniejsze narzędzia i rozwiązania, a odradza te mniej efektywne dla danego rodzaju biznesu. Prowadzi ich od zdefiniowania celu po efekt końcowy, biorąc tym samym odpowiedzialność za realizowane działania. Oferuje swoje usługi klientom w czterech podstawowych segmentach: enterprise, e-commerce 360', biznes średni i mały oraz domy mediowe i agencje.