Temat czatu: Omówienie raportu oraz wyników People Can Fly za pierwsze półrocze 2022 roku, a także bieżących wydarzeń w Grupie
Data: piątek, 30 września, godz. 13:00
Przypomnienie: Dodaj ten czat do swojego kalendarza
Na pytania inwestorów odpowie:
Sebastian Wojciechowski
CEO People Can Fly
Od ponad 25 lat związany zawodowo ze światem mediów, nowych technologii i rynkiem gier. Od 2012 roku obecny w strukturach zarządczych People Can Fly – jednego z wiodących na polskim rynku producentów gier AAA; aktualnie Sebastian Wojciechowski jest prezesem studia i jego głównym właścicielem.
W przeszłości był współzałożycielem, dyrektorem sprzedaży, a następnie członkiem zarządu CR Media S.A. W ramach pracy w grupie kapitałowej CR Media w latach 2000-2008 był wiceprezesem spółki Ad.Point zarządzającej takimi stacjami radiowymi jak AntyRadio czy Planeta FM. W latach 2008-2011 był twórcą i dyrektorem działu Digital Market w grupie Eurozet, gdzie odpowiadał za strategię cyfrową spółki.
Kilka słów o Spółce:
PCF Group S.A. (People Can Fly), spółka notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, to niezależny deweloper gier akcji AAA i jedno z wiodących studiów pracujących w technologii Unreal Engine w branży. People Can Fly zasłynęło dzięki tytułom takim, jak Painkiller, Bulletstorm, Gears of War: Judgment oraz Outriders. Dziś People Can Fly to międzynarodowy zespół talentów (ponad 550 osób) pracujących z lokalizacji w Warszawie, Rzeszowie, Łodzi, Krakowie, Newcastle, Nowym Jorku, Chicago, Montrealu oraz w modelu pracy zdalnej. Obecnie People Can Fly pracuje nad grą AAA produkowaną we współpracy z jednym z największych wydawców na świecie, Square Enix – Projektem Gemini. Inne projekty tworzone obecnie przez studio to Projekt Dagger (spółka jest w procesie rozwiązywania umowy z Take-Two Interactive), Projekt Bifrost oraz Projekt Victoria – nowe IP w pre-produkcji przeznaczone do wydania w modelu self-publishing, znajdujący się w fazie koncepcyjnej projekt Red oraz dwa projekty w technologii VR opracowywane przez, będące częścią Grupy, katowickie studio Incuvo – Green Hell VR oraz adaptacja VR jednego z IP z portfolio Grupy. PCF obchodzi w tym roku 20-lecie swojej działalności.