Komisja Nadzoru Finansowego rozpoczęła ogólnopolską kampanię informacyjną, której celem jest zwiększenie poziomu wiedzy Polaków na temat rynku finansowego oraz ryzyka związanego z inwestowaniem.
Kampania „Nie wszystko złoto, co się świeci – inwestuj świadomie!” obejmuje szereg działań mających na celu podniesienie poziomu wiedzy polskiego społeczeństwa o tym, jak funkcjonuje rynek finansowy oraz zwiększenie świadomości ryzyka wiążącego się z inwestowaniem.
– Inwestowanie, zwłaszcza oszczędności życia, to jedna z tych decyzji, które mają daleko idące konsekwencje, a ich efekty decydują o naszej przyszłości, podobnie jak decyzja o ślubie, do czego nawiązuje główny spot kampanii. Decyzje inwestycyjne powinny być podejmowane świadomie, po dokładnym sprawdzeniu danego produktu finansowego oraz tego, co i od kogo się kupuje, a także jakie ryzyko jest z tym związane – przypomina KNF.
Chcąc dotrzeć z przekazem do kampanii do jak najszerszego grona odbiorców, urząd KNF zdecydował się m.in. na wyprodukowanie spotu reklamowego, który można zobaczyć między innymi na portalach internetowych, w mediach społecznościowych i środkach komunikacji miejskiej w 8 miastach wojewódzkich. Przewidziane są też spoty radiowe emitowane na antenach rozgłośni ogólnopolskich oraz artykuły w prasie ogólnopolskiej i regionalnej.
KNF o celach kampanii „Nie wszystko złoto, co się świeci – inwestuj świadomie!”
Działania w ramach kampanii mają na celu:
|
Więcej informacji na temat kampanii znajdziesz na stronie internetowej inwestujswiadomie.com.pl