Chat with us, powered by LiveChat

Wyniki finansowe i działalność Digitree Group w 2022 roku

Temat czatu: Wyniki finansowe i działalność Digitree Group w 2022 roku

Data: wtorek, 18 kwietnia, godz. 9:30 

 

 

Digitree Group

  

Na pytania inwestorów odpowie:

 

 

Konrad Żaczek, Prezes zarządu Digitree Group

Konrad Żaczek

Prezes zarządu Digitree Group

Przed dołączeniem do Grupy Kapitałowej Digitree Group jako Członek Zarządu pracował w 21 Concordia jako Associate i Principal, gdzie był odpowiedzialny za procesy inwestycyjne i nadzór nad inwestycjami m.in. w Grupie Kapitałowej Digitree Group, Monevia sp. z o.o i Hollywood S.A. Wcześniej, jako analityk inwestycyjny w Concordia sp. z o.o. był odpowiedzialny za usługi bankowości inwestycyjnej. Konrad Żaczek pracował również jako analityk w firmie doradztwa finansowego i butiku inwestycyjnym Navigator Capital, gdzie był odpowiedzialny za wykonywanie analiz oraz strukturyzowanie transakcji M&A, IPO oraz ofert prywatnych (private placements) dla małych i średnich spółek. Konrad Żaczek otrzymał tytuł magistra ekonomii na Uniwersytecie Łódzkim. Od kwietnia 2022 r. pełni rolę Prezesa Zarządu Digitree Group S.A.

Grupa Kapitałowa Digitree Group

Grupa Kapitałowa Digitree Group dostarcza efektywne rozwiązania digitalowe, które dzięki swojemu kompleksowemu charakterowi, odpowiadają na potrzeby naszych partnerów we wszystkich obszarach biznesu cyfrowego. Oferowane rozwiązania realizowane są dzięki autorskim narzędziom technologicznym, partnerstwu z globalnymi liderami technologii, własnym zasobom bazodanowym oraz wiedzy specjalistów.


Grupa posiada 18-letnie technologiczne doświadczenie w budowaniu efektywnych narzędzi digitalowych, służących w szczególności wsparciu procesów sprzedaży u klientów z branży e-commerce, w tym za pomocą znanych nam intencji zakupowych, zainteresowań i zachowań klientów końcowych. Potrafi je analizować, wyciągać wnioski, tworzyć rekomendacje i personalizować działania. Digitree Group generuje sprzedaż i leady, precyzyjnie dociera do wyznaczonych grup docelowych, wykorzystując dane, dostarcza narzędzia do e-mail marketingu i marketing automation, skutecznie wdraża sklepy e-commerce na platformy Magento2. Ponadto, doradza strategicznie biznesom w Internecie, dostarcza efektywne media reklamowe, prężnie działa w zakresie Google Shopping Ads oraz monetyzuje bazy e-mailingowe i ruch na stronach www. Jest partnerem, który kompleksowo wdraża rozwiązania digital marketingowe i tym samym dostarcza pakiet udanego biznesu: od wdrożenia dopasowanej do potrzeb platformy, przez niezbędne know-how dotyczące tego, jak tę platformę uczynić maksymalnie konwertującą, a pracę nad nią – szybką i zautomatyzowaną, aż po analizy i wnioski.


Dzięki silnym markom, wyspecjalizowanym w swojej kategorii, Grupa doradza swoim partnerom najskuteczniejsze narzędzia i rozwiązania, a odradza te mniej efektywne dla danego rodzaju biznesu. Prowadzi ich od zdefiniowania celu po efekt końcowy, biorąc tym samym odpowiedzialność za realizowane działania. Oferuje swoje usługi klientom w czterech podstawowych segmentach: enterprise, e-commerce 360˚, biznes średni i mały oraz domy mediowe i agencje.
Grupa realizuje projekty i usługi dla największych polskich i światowych marek takich jak L’Oreal, vivo Polska, PGE Polska Grupa Energetyczna, Graal, Madej Wróbel, GroupM, Kontigo, 4F, Fakro, Havas Media, Sopro, Dentsu, Omnicom Media Group, Publicis Groupe, Humana, Coccodrillo.

  

 

 

Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19. Więcej informacji o projekcie