Chat with us, powered by LiveChat

Digital Network SA: Omówienie wyników pierwszego kwartału oraz planów na cały 2024 rok

Temat czatu: Omówienie wyników pierwszego kwartału oraz planów na cały 2024 rok

Data: wtorek, 21 maja, godz. 11:00

 

Digital Network

 

 

Na pytania inwestorów odpowie:

 

Agnieszka Godlewska, Prezes Zarządu Digital Network SAAgnieszka Godlewska

Prezes Zarządu Digital Network SA

Pełni funkcję Prezesa Zarządu Digital Network SA od 22 listopada br. jednak z Grupą Kapitałową jest związana od 2015 roku. Początkowo na stanowisku Dyrektor Zarządzającej spółki zależnej Screen Network, a od 2017 roku jako Prezes Zarządu tej spółki. Jest odpowiedzialna za przygotowanie, a następnie wdrożenie wieloletniej strategii rozwoju Grupy Kapitałowej Digital Network SA na rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej (Digital Out Of Home). Zakładała on rozwój ogólnopolskiej sieci ekranów reklamowych, pozyskiwanie spektakularnych lokalizacji i uruchomienie ekranów klasy Super Screen – wielkoformatowych ekranów LED w lokalizacjach premium największych miast Polski.

 

Jako uznany ekspert branżowy Agnieszka Godlewska ma bezpośredni wpływ na kierunki rozwoju tego rynku. Jest prekursorką w implementacji na polski rynek najnowszych, światowych trendów branży Digital OOH oraz zdeklarowaną zwolenniczką idei Smart City. Jako Prezes Zarządu Screen Network jest wielokrotną laureatką krajowych i międzynarodowych konkursów branżowych i nagród (m.in. IAB MIXX Awards, Digital Signage Awards, ApexAwards), przyznawanych za najbardziej kreatywne i innowacyjne kampanie Digital Out of Home.

 

Jest absolwentką Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego na kierunku Ekonomia ze specjalizacją Bankowość oraz Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania na kierunku Zarządzanie i Marketing. Jej motto zawodowe brzmi „Firma to Ludzie”.

O spółce

Digital Network SA to spółka holdingowa działająca na rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej (Digital Out of Home), najszybciej rozwijającego się segmentu reklamowego w tej branży. Zarządza siecią 20 000 ekranów LED oferując największe w Polsce zasięgi reklamowe, dzięki którym dociera z kampaniami do 6,5 mln osób dziennie. Infrastruktura reklamowa spółki jest mocno zdywersyfikowana zarówno pod względem lokalizacji jak i wielkości nośników, dzieląc się na ekrany wewnętrzne (indor) jak i zewnętrzne (outdoor). Ekrany zlokalizowane są zarówno w centrach miast, przy najbardziej ruchliwych arteriach komunikacyjnych, na dworcach kolejowych, lotniskach, jak i w galeriach handlowych, salonach prasowych i siłowniach. Digital Network ma za sobą kolejny, udany kwartał. Spółka wypracowała w tym okresie przychody na poziomie 12,3 mln (wzrost o 25% r/r) z czego 98% stanowiła sprzedaż reklamy cyfrowej (DOOH). Zysk z działalności operacyjnej wyniósł 3,2 mln (wzrost o 89% r/r),, EBITDA osiągnęła poziom 6 mln zł (wzrost o 44% r/r) a zysk netto 3,3 mln zł (wzrost 0 149% r/r/). Kwartał był udany także dla całego rynku reklamy zewnętrznej, której sprzedaż wzrosła rok do roku o 28%. Jeszcze lepiej poradził sobie segment reklamy cyfrowej, którego dynamika wyniosła 38%, a udział DOOH w całym rynku reklamy zewnętrznej wzrósł do rekordowych 26%.

 

 

 



 

Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19. Więcej informacji o projekcie