Temat czatu: Omówienie wyników pierwszego kwartału oraz planów na cały 2024 rok
Data: wtorek, 21 maja, godz. 11:00
Na pytania inwestorów odpowie:
Agnieszka Godlewska
Prezes Zarządu Digital Network SA
Pełni funkcję Prezesa Zarządu Digital Network SA od 22 listopada br. jednak z Grupą Kapitałową jest związana od 2015 roku. Początkowo na stanowisku Dyrektor Zarządzającej spółki zależnej Screen Network, a od 2017 roku jako Prezes Zarządu tej spółki. Jest odpowiedzialna za przygotowanie, a następnie wdrożenie wieloletniej strategii rozwoju Grupy Kapitałowej Digital Network SA na rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej (Digital Out Of Home). Zakładała on rozwój ogólnopolskiej sieci ekranów reklamowych, pozyskiwanie spektakularnych lokalizacji i uruchomienie ekranów klasy Super Screen – wielkoformatowych ekranów LED w lokalizacjach premium największych miast Polski.
Jako uznany ekspert branżowy Agnieszka Godlewska ma bezpośredni wpływ na kierunki rozwoju tego rynku. Jest prekursorką w implementacji na polski rynek najnowszych, światowych trendów branży Digital OOH oraz zdeklarowaną zwolenniczką idei Smart City. Jako Prezes Zarządu Screen Network jest wielokrotną laureatką krajowych i międzynarodowych konkursów branżowych i nagród (m.in. IAB MIXX Awards, Digital Signage Awards, ApexAwards), przyznawanych za najbardziej kreatywne i innowacyjne kampanie Digital Out of Home.
Jest absolwentką Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego na kierunku Ekonomia ze specjalizacją Bankowość oraz Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania na kierunku Zarządzanie i Marketing. Jej motto zawodowe brzmi „Firma to Ludzie”.
O spółce
Digital Network SA to spółka holdingowa działająca na rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej (Digital Out of Home), najszybciej rozwijającego się segmentu reklamowego w tej branży. Zarządza siecią 20 000 ekranów LED oferując największe w Polsce zasięgi reklamowe, dzięki którym dociera z kampaniami do 6,5 mln osób dziennie. Infrastruktura reklamowa spółki jest mocno zdywersyfikowana zarówno pod względem lokalizacji jak i wielkości nośników, dzieląc się na ekrany wewnętrzne (indor) jak i zewnętrzne (outdoor). Ekrany zlokalizowane są zarówno w centrach miast, przy najbardziej ruchliwych arteriach komunikacyjnych, na dworcach kolejowych, lotniskach, jak i w galeriach handlowych, salonach prasowych i siłowniach. Digital Network ma za sobą kolejny, udany kwartał. Spółka wypracowała w tym okresie przychody na poziomie 12,3 mln (wzrost o 25% r/r) z czego 98% stanowiła sprzedaż reklamy cyfrowej (DOOH). Zysk z działalności operacyjnej wyniósł 3,2 mln (wzrost o 89% r/r),, EBITDA osiągnęła poziom 6 mln zł (wzrost o 44% r/r) a zysk netto 3,3 mln zł (wzrost 0 149% r/r/). Kwartał był udany także dla całego rynku reklamy zewnętrznej, której sprzedaż wzrosła rok do roku o 28%. Jeszcze lepiej poradził sobie segment reklamy cyfrowej, którego dynamika wyniosła 38%, a udział DOOH w całym rynku reklamy zewnętrznej wzrósł do rekordowych 26%.