Chat with us, powered by LiveChat

Najpopularniejsze narzędzia i sposoby analizy spółek giełdowych, czyli piguła analizy technicznej i fundamentalnej [LSG 2024]

Zapis siódmego webinaru z cyklu Letniej Szkoły Giełdowej. Webinar poprowadził Adrian Mackiewicz, główny analityk Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych.

 

Letnia Szkoła Giełdowa on-line to wspólny projekt edukacyjny Fundacji GPW oraz Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych, skierowany do wszystkich osób zainteresowanych inwestowaniem na rynku akcji, obligacji, ETF, czy też finansami osobistymi.

 

Projekt składa się z 10 webinarów on-line, a udział w każdym z nich jest bezpłatny (każdy webinar jest dostępny bezpłatnie w dniu wydarzenia oraz przez kolejne 7 dni od jego zakończenia). Każde z 10 szkoleń dotyczyć będzie innego zagadnienia i poprowadzone zostanie przez czołowych ekspertów rynkowych. Każdy, kto weźmie udział w 8 z 10 webinarów, otrzyma na koniec certyfikat uczestnictwa w Letniej Szkole Giełdowej.

 

Więcej informacji o Letniej Szkole Giełdowej on-line 2024 oraz możliwość zapisu na pozostałe webinary znajdziesz na stronie projektu.

Najpopularniejsze narzędzia i sposoby analizy spółek giełdowych, czyli piguła analizy technicznej i fundamentalnej

  • Podstawy analizy technicznej
  • Podstawy analizy fundamentalnej
  • Praktyczne przykłady wykorzystania metod analizy

 

Dalsza część artykułu jest dostępna za darmo po zalogowaniu tylko dla członków SII z opłaconą składką.

Dla członków SII dostęp jest bezpłatny.

Zostań członkiem SII
Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19. Więcej informacji o projekcie