Celem badania „Komunikacja spółek w dobie kryzysu“, przeprowadzonego przez Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych we współpracy z agencją Badog PR (partner merytoryczny), było sprawdzenie w jaki sposób spółki notowane na GPW dbają o przejrzysty dialog z interesariuszami w czasie załamania rynku.
Sytuacja w jakiej znalazła się obecnie gospodarka światowa jest sprawdzianem dla całego rynku, w tym giełdy. Niezwykle istotna dla każdej ze spółek jest świadomość, że w dobie globalnego kryzysu, nie tylko działania doraźne i krótkoterminowe, ale przede wszystkim długofalowa spójna koncepcja budowania relacji z otoczeniem firmy, pozwolą odbudować niezbędny i zachwiany kapitał zaufania oraz wzmocnić jej wizerunek.
SII będąc organizacją skupiającą w swoich szeregach inwestorów jest szczególnie zaniepokojona wpływem kryzysu na rynek giełdowy w Polsce. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych członków zdecydowaliśmy się przygotować ankietę sprawdzającą realny stan poziomu komunikacji w spółkach publicznych. Wyniki badania pozwolą wskazać nie tylko zakres komunikacji, ale również podkreślić niewykorzystywane obszary, które mogą stać się dodatkowym łącznikiem spółki z rynkiem.
PARTNER BADANIA
PARTNER MEDIALNY