Chat with us, powered by LiveChat

Nowa strategia Orange Polska na lata 2025-2028

© ninog - adobe.stock.com

Temat czatu: Nowa strategia Orange Polska na lata 2025-2028

Data: piątek, 4 kwietnia, godz. 11:00 Dodaj przypomnienie w kalendarzu Google

 

Orange

 

Na pytania inwestorów odpowie:

 

Jacek Kunicki, CFO

Jacek Kunicki, CFO

Urodzony w 1979 r., jest związany z Orange Polska od 2003 r. W tym czasie pełnił różne funkcje menedżerskie o rosnącym zakresie odpowiedzialności w obszarze finansów, w tym funkcję Dyrektora Relacji Inwestorskich w latach 2010-2014 oraz Dyrektora Kontrolingu Grupy Orange Polska od roku 2014, gdzie odegrał kluczową rolę w skutecznym odwróceniu trendów w ramach strategii .One oraz przestawieniu firmy na strategię komercyjną ukierunkowaną na wartość. Od 31 marca 2020 roku odpowiada za Finanse w Orange Polska.

 

Zasiada w Radach Nadzorczych spółek NetWorkS!, Światłowód Inwestycje, Bluesoft oraz Integrated Solutions, wchodzących w skład Grupy Orange Polska. Jest również Członkiem Rady Nadzorczej Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych. W latach 2020-2022 Członek Rady Nadzorczej TP Teltech. Przed dołączeniem do zespołu Orange, pracował w dziale finansów operatora telekomunikacyjnego Energis Polska. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Zarządzania w Warszawie. Posiada tytuł MBA z Oxford Brookes University.

Najważniejsze informacje o Spółce:

Orange Polska S.A. jest wiodącym dostawcą usług telekomunikacyjnych w Polsce działającym we wszystkich segmentach tego rynku. Firma zakończyła z dużym sukcesem strategię .Grow, realizowaną w latach 2021-2024, która przyniosła akcjonariuszom ponad 40% zwrotu w postaci wzrostu kursu akcji oraz wypłacanych dywidend. Kluczem do sukcesu było tworzenie wartości poprzez działalność komercyjną, czyli systematyczny wzrost liczby klientów oraz średniego rachunku jaki oni generują. Dwa tygodnie temu firma ogłosiła nową strategię na lata 2025-2028, o nazwie Lead the Future. Nowa strategia jest ewolucją, jej główne filary się nie zmieniają: to konwergencja dla gospodarstw domowych i ekspozycja na szybko rosnący rynek usług informatycznych dla klientów biznesowych. Ponieważ oferowane usługi są kluczowe dla klientów, profil działalności jest odporny na spowolnienie gospodarcze. Jednocześnie rynek telekomunikacyjny, poprzez wciąż niską penetrację światłowodów i niskie poziomy cen w porównaniu z UE, posiada duży potencjał wzrostu. Strategia jest nastawiona na dalszy wzrost wartości oraz ma przewidywalną politykę dywidendową.

 



 

Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19. Więcej informacji o projekcie