Czat inwestorski z przedstawicielami Zarządu spółki Orbis SA 29 października (poniedziałek) godzina 12:00 |
Temat czatu:
Omówienie wyników finansowych Orbis SA za III kwartał 2012r.
Ireneusz Węgłowski, Wiceprezes Zarządu
Absolwent Szkoły Głównej Planowania i Statystyki, specjalność ekonomika i organizacja przedsiębiorstwa hotelowego. W 1994 roku zrealizował program w zakresie inwestycji hotelowych w Szkole Administracji Hotelowej Cornell University w Ithaca (USA).
Po ukończeniu studiów w 1979 roku podjął pracę w hotelach Warszawskiego Przedsiębiorstwa Turystycznego „Syrena”, pracując na wielu stanowiskach w tym, 4 lata na stanowisku dyrektora hoteli Polonia i Metropol w Warszawie.
Od października 1991 roku jest Wiceprezesem Zarządu Orbis S.A. Brał udział m.in. w przygotowaniu Spółki do debiutu na GPW w 1997 roku, a także wielu transakcji zbycia niestrategicznych dla spółki nieruchomości. Aktualnie nadzoruje bezpośrednio następujące obszary działalności Spółki: wdrażanie nowych technologii informatycznych, komunikację wewnętrzną i zewnętrzną oraz relacje inwestorskie.
Marcin Szewczykowski,
Członek Zarządu, Dyrektor Finansowy
Jest absolwentem wydziału Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze i Polityczne (kierunek Handel Zagraniczny) krakowskiej Akademii Ekonomicznej.
Karierę zawodową rozpoczynał w Dziale Audytu i Doradztwa Inwestycyjnego w firmie Arthur Andersen, gdzie pracował w latach 1995 – 2001.
W latach 2001 – 2006 był zastępcą wiceprezesa
ds. finansowych w firmie ComputerLand S.A.
W styczniu 2007 rozpoczął pracę w Orbis S.A., najpierw jako zastępca dyrektora ds. finansowych, a od czerwca 2007 roku jako dyrektor ds. finansowych. Od września 2007 jest członkiem zarządu Orbis S.A. odpowiedzialnym za finanse. Posiada tytuł biegłego rewidenta oraz tytuł ACCA.
O firmie
Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce. Zarządza blisko 60 obiektami w 25 miastach w Polsce i 2 hotelami na Litwie. Oferuje 10,7 tysiąca pokoi. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis i ibis budget, a także Orbis Hotels i Holiday Inn w Warszawie. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.