Chat with us, powered by LiveChat

Marketing sensoryczny od podszewki - wywiad z Michałem Kornackim, Prezesem Zarządu IMS SA

Skomentuj artykuł

W 132 odcinku podcastu Echa Rynku mówimy o: 

 

  • 00:00 Marketing sensoryczny od podszewki
  • 13:24 Na rynku medialnym koniunktury brak
  • 17:45 Z NewConnect na rynek główny

 

Udział bierze: Michał Kornacki, Prezes Zarządu Internet Media Services SA

 

Pobierz nasz podcast w formie pliku     lub subskrybuj go przez iTunes  

 

Nie chcesz przegapić żadnego odcinka podcastu? Obserwuj nas na Twitterze oraz dołącz do nas na Facebooku.

 

Subskrybuj Podcast Echa Rynku w plikach mp3

Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19. Więcej informacji o projekcie