PZU opracowało narzędzie w ramach komunikacji korporacyjnej online, pozwalające wszystkim interesariuszom na zapoznanie się najważniejszymi wydarzeniami i osiągnięciami w 2013 roku, oraz z planami na najbliższe lata.
Raport przygotowany we współpracy z Message jest dostępny pod adresem:
Jest to jedna z najbardziej zaawansowanych publikacji tego typu na polskim rynku.
Treść raportu została dostosowana do odbiorcy. Nie jest to jedynie trudny do zrozumienia tekst finansowy. Dołożono starań, aby każdy interesariusz znalazł tam ważne dla niego elementy w łatwej do przyswojenia formie.
Raport jest podzielony na 10 rozdziałów. W projekcie online, każdy z nich jest poprzedzony stroną frontową, np. http://raportroczny2013.pzu.pl/pl/dzialalnosc gdzie znajduje się podsumowanie najważniejszych elementów.
Nie mogło także zabraknąć narzędzia do analizy danych finansowych oraz wskaźników działalności PZU. To przygotowane w ramach raportu online 2013 jest bardzo rozbudowane. Posiada dane już od IPO, łącznie z podziałem na kwartały. (LINK)
Dla odbiorców przygotowana także została zaawansowana aplikacja z kursem akcji spółki, poczynając od momentu jej debiutu na giełdzie. Oprócz danych PZU, można w ramach tego narzędzia tworzyć zestawienia i porównania z indeksami na GPW: WIG, WIG20, WIG30, WIG Banki oraz WIG DIV. (LINK)
Wychodząc z założenia, że tekst online jest w dużej „oglądany” a nie „czytany”, przygotowaliśmy aż 8 interaktywnych infografik. Ich tematyka jest bardzo rozpięta; dotyczy zarówno kalendarium spółki, działalności i strategii, ale również m.in. dywidendy. Pełna lista, dostępna jest pod LINKiem.
Raport został opracowany w technologii RWD, dzięki czemu dostosowuje się do ekranów tabletów. Dodatkowo, zastosowany model nawigacji sprzyja przeglądaniu raportu właśnie za pomocą urządzeń mobilnych.
Zapraszamy na stronę raportu rocznego 2013 online PZU.
Źródło: Emitent