Chat with us, powered by LiveChat

Czy IMS znalazł magiczny lek na kryzysy? Wywiad z konferencji WallStreet 2014

Skomentuj artykuł
© Abstractus Designus - Fotolia.com

Spółka Internet Media Services działa w obszarze marketingu sensorycznego. Jest to zjawisko, które dopiero się rodzi, zarówno w Polsce jak i na świecie. Na marketing sensoryczny składają się trzy grupy usług: audiomarketing, digital signage oraz aromamarketing. Więcej o samym rynku marketingu sensorycznego jak i o poszczególnych grupach usług opowiedział w wywiadzie na konferencji WallStreet 18 prezes Zarządu IMS, Michał Kornacki.

 

Rynek marketingu sensorycznego jest bardzo młodym rynkiem, przez co bardzo perspektywicznym. Prezes zwrócił uwagę, że rynek znajduje się dopiero w fazie nasycania. IMS działa od 2000 roku, a obecnie obsługuje około 8 tys. punktów handlowo-usługowych. Zidentyfikowana liczba punktów handlowo-usługowych w Polsce, w których spółka mogłaby jeszcze świadczyć swoje usługi, to prawie 100 tys. punktów.

 

Więcej na temat działalności spółki, rynku marketingu sensorycznego oraz planach przejścia z NewConnect na główny parkiet w materiale wideo.

 

 

Więcej:

Autor artykułu

 

Adrian Mackiewicz, główny analityk rynku akcji SII Adrian Mackiewicz, główny analityk rynku akcji SII

Posiadacz tytułu CFA i licencji doradcy inwestycyjnego (nr licencji 571). Ze Stowarzyszeniem Inwestorów Indywidualnych współpracuje od 2014 roku, obecnie na stanowisku dyrektora działu analiz. Autor licznych komentarzy rynkowych i analiz spółek notowanych na polskiej giełdzie. Prowadzi cykliczne webinary poświęcone analizie spółek z GPW oraz edukacyjny portfel akcyjny. Można go posłuchać w podcaście SII Echa Rynku. Prelegent na konferencjach inwestorskich. Autor wielu materiałów edukacyjnych, artykułów i webinarów, poświęconych zagadnieniom związanym z inwestowaniem i analizowaniem instrumentów finansowych. Zwolennik fundamentalnego podejścia do inwestowania.

Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19. Więcej informacji o projekcie