Spółka Internet Media Services działa w obszarze marketingu sensorycznego. Jest to zjawisko, które dopiero się rodzi, zarówno w Polsce jak i na świecie. Na marketing sensoryczny składają się trzy grupy usług: audiomarketing, digital signage oraz aromamarketing. Więcej o samym rynku marketingu sensorycznego jak i o poszczególnych grupach usług opowiedział w wywiadzie na konferencji WallStreet 18 prezes Zarządu IMS, Michał Kornacki.
Rynek marketingu sensorycznego jest bardzo młodym rynkiem, przez co bardzo perspektywicznym. Prezes zwrócił uwagę, że rynek znajduje się dopiero w fazie nasycania. IMS działa od 2000 roku, a obecnie obsługuje około 8 tys. punktów handlowo-usługowych. Zidentyfikowana liczba punktów handlowo-usługowych w Polsce, w których spółka mogłaby jeszcze świadczyć swoje usługi, to prawie 100 tys. punktów.
Więcej na temat działalności spółki, rynku marketingu sensorycznego oraz planach przejścia z NewConnect na główny parkiet w materiale wideo.
Więcej: