Notoria Serwis zajmuje się sprzedażą narzędzi do analiz giełdowych oraz dostarczaniem danych finansowych i notowań. Klientami spółki są inwestorzy giełdowi, a także portale internetowe, agencje informacyjne oraz wydawnictwa prasowe, które korzystają z danych. Firma ma ponad 20 lat doświadczenia w przetwarzaniu i dostarczaniu danych. Od 2010 roku akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.
W wywiadzie udzielonym na konferencji WallStreet 18 Prezes Zarządu Notori, Artur Sierant, zwrócił uwagę na trudną sytuację panującą na rynku mediów. Odbija się ona również na dostawcach, co wymusiło na spółce potrzebę znalezienia nowego segmentu działalności. Stąd decyzja o wejściu na nowy obszar odbiorców profesjonalnych, na który składają się biura maklerskie, towarzystwa funduszy inwestycyjnych, czy firmy ubezpieczeniowe. Dla tego typu odbiorców spółka musi sprzedawać dane odpowiednio przetworzone oraz narzędzia.
Przedstawiciel spółki odniósł się także do kondycji finansowej firmy. Spółka zaczęła generować dodatni cash flow i nie ma problemu z bieżącym funkcjonowaniem. Prezes spółki przewiduje wypracowanie zysku już w bieżącym roku.
Aby dowiedzieć się więcej o działalności spółki, rynku, na którym działa, czy perspektywach przed spółką zapraszamy do zapoznania się z poniższym materiałem wideo.