Informacje o emisji: http://www.4funmedia.pl/obligacje/
O Spółce
4fun Media S.A. działa na rynku telewizyjnym i mediów cyfrowych od ponad 10 lat. Jest właścicielem i nadawcą trzech telewizji muzycznych: 4fun.tv, mjuzik.tv i TV.DISCO, producentem programów telewizyjnych, twórcą innowacyjnych rozwiązań technologicznych, w tym własnych aplikacji mobilnych oraz dystrybutorem kilkunastu stacji telewizyjnych na rynek polski. Od 4 lat akcje spółki są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Telewizje 4fun Media S.A. są nadawane free to air. Ich sygnał dociera do ponad 8,5 miliona gospodarstw domowych w Polsce. Spółka prowadzi emisję swoich stacji na rynku kablowo-satelitarnym, który w segmencie kanałów tematycznych, w szczególności o profilu muzycznym znajduje się w stałym trendzie wzrostowym.
4fun Media S.A. wyróżnia na rynku bardzo stabilna sytuacja finansowa i efektywność ekonomiczna. Spółka posiada własne rozwiązania technologiczne (system emisyjny, selektor muzyczny, baza muzyczna, aplikacje mobile, IT) i kontentowe, co pozwala unikać ponoszenia drogich opłat licencyjnych i szybko odpowiadać na aktualne zapotrzebowanie widzów. Od stycznia 2015 roku znacznemu obniżeniu ulegną koszty nadawania sygnału telewizyjnego, co pozwoli na widoczną poprawę rentowności.
4fun Media S.A. bierze aktywny udział w procesie konwergencji mediów. Umożliwia jej to rozwój w nowych segmentach rynku mediów cyfrowych. Dzięki narzędziom typu second screen 4fun Media S.A. skuteczne dociera do widzów poprzez telewizję, komputer i wszelkiego rodzaju urządzenia mobilne. 4fun Media S.A. to także ponad 1,5 milionowa społeczność w Internecie budowana w oparciu o social media /Facebook, YouTube, Instagram/, własne strony www oraz autorską aplikację mobilną FUN APP.
W 2004 roku, w oparciu o polski kapitał, Spółka uruchomiła pierwszą polską telewizję muzyczną – 4fun.tv, która jest dziś najdłużej funkcjonującą telewizją muzyczną na rynku. Wprowadzając innowacyjne rozwiązania oparte na bezpośrednim kontakcie z widzami i interaktywnemu tworzeniu treści, telewizja skutecznie konkurowała z zagranicznymi koncernami, za co została uhonorowana nagrodą New Channel of the Year - przyznawaną na konkursie Hot Bird TV Awards w Wenecji.
4fun Media S.A. działa na wzrostowym rynku mediów cyfrowych, co potwierdzają wieloletnie wzrostowe trendy oglądalności rynku stacji tematycznych, a w szczególności segmentu kanałów muzycznych. Dalszy rozwój Spółki gwarantują, wypracowane przez lata przewagi konkurencyjne, które zapewniają jej dalszy wzrost na rynku. Wśród nich warto wskazać na następujące:
- właściwa dywersyfikacja profilu nadawanych telewizji obejmująca najchętniej oglądane gatunki muzyczne;
- multiscreening, czyli docieranie do widzów z sygnałem swoich stacji nie tylko przez tradycyjną telewizję, Internet, urządzenia i aplikacje mobilne;
- odporność na rozdrobnienie (większa liczba kanałów od konkurencji) co przy sezonowych spadkach oglądalności pozwala utrzymywać przychody reklamowe na wysokim poziomie;
- wysoki potencjał wzrostu dwóch mniejszych stacji tj. TV.DISCO i mjuzik.tv jeśli chodzi o zasięg techniczny i udziały w rynku oglądalności;
- Wysoka decyzyjność, elastyczność, niezależność zarządzania w stosunku do konkurencji
Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie promocyjny. Jedynym prawnie wiążącym dokumentem zawierającym informacje o emitencie oraz warunkach publicznej oferty obligacji serii A jest memorandum informacyjne dostępne w wersji elektronicznej na stronie internetowej spółki: www.4funmedia.pl oraz oferującego: www.di.investors.pl.