CCC i LPP jak co miesiąc podały najświeższe dane o wynikach sprzedażowych. Dla CCC listopad 2014 r. przyniósł 12,5% dynamikę wzrostu sprzedaży w stosunku do tego samego miesiąca roku poprzedniego. Przychody w listopadzie miały wartość 203,3 mln zł. Osiągnięta dynamika jest nieco wyższa niż w październiku 2014 r. (10,2%). Łącznie po 11 miesiącach tego roku sprzedaż wyniosła 1 782 mln zł i była wyższa o 21,5% rdr. Pytaniem otwartym pozostaje wysokość osiąganych marż, których spółka w miesięcznych raportach nie publikuje. A ich wysokość pozytywnie zaskoczyła rynek w raporcie finansowym za trzeci kwartał tego roku. Przypomnijmy, że CCC planowało na ten rok zwiększenie powierzchni sklepów o blisko 30%. Zamierzeniem spółki na ten rok jest osiągnięcie poziomu ponad 2 mld zł sprzedaży, co wydaje się być realnym celem. Na przyszły rok Zarząd spółki oczekuje, że tempo wzrostu przychodów powinno przekroczyć 30%, przy rentowności netto na poziomie 9-12%. Głównym bodźcem wzrostów ma być rozwój sieci sklepów zarówno w Polsce jak i zagranicą. Na ten cel w latach 2014-2015 spółka przeznaczyła 200 mln zł. Drugim celem inwestycyjnym jest rozbudowa centrum logistycznego w Polkowicach kosztem 60 mln zł.
Dla LPP listopad 2014 r. zakończył się sprzedażą na poziomie 381 mln zł, co oznaczało wzrost o ok. 9% rdr. W październiku dynamika wyniosła 20%, w słabym wrześniu jedynie 3%, a w sierpniu 20%. Odzieżowa spółka w odróżnieniu od CCC podaje regularnie poziomy osiąganych, szacunkowych marż brutto. Odpowiednio wyniosły one w ostatnich 4 miesiącach: 59%, 62%, 63% i 59%, czyli na poziomach bardzo zbliżonych rdr. Łącznie w okresie styczeń-listopad 2014 r. LPP zrealizowało sprzedaż o wartości 4 208 mln zł, czyli o 17% więcej niż w tym samym okresie rok temu. W perspektywie wyników za ostatni kwartał tego roku, niewiadomą pozostaje wpływ mocno słabnącego rubla na potencjalne różnice kursowe i ich wpływ na wynik netto Grupy Kapitałowej.