Należący do Grupy TelForceOne polski producent telefonów myPhone chce zwiększyć swój udział w segmencie smartfonów. Za kilka dni oficjalną premierę będą miały dwa nowe modele. Producent telefonów Simply, czyli prostych urządzeń z kilkoma funkcjami, zamierza w najbliższych miesiącach zaproponować seniorom nowsze rozwiązania. myPhone chce też aktywnie walczyć o rynki zagraniczne.
Pięć lat po rozpoczęciu działalności, czyli z końcem 2013 roku, spółka chwaliła się sprzedażą milionowego telefonu. Po kolejnym roku liczba sprzedanych aparatów wzrosła do 1,3 mln sztuk, a wkrótce można oczekiwać debiutu nowych modeli. Grupa TelForceOne po trzech kwartałach zeszłego roku podwoiła wyniki. Jej przychody przekraczały 197 mln zł, a zysk netto sięgał 5,5 mln zł.
– To jest doświadczenie, które przekłada się na produkcję – mówi agencji informacyjnej Newseria Radosław Trzeba, członek zarządu myPhone, należącej do TelForceOne. – Nową serią Infinity będziemy chcieli zdobyć większy udział w rynku smartfonów. Jest to dla nas priorytet, ponieważ już jesteśmy liderem rynku, jeżeli chodzi o telefony Simply, a teraz rozszerzamy swoje portfolio, jeżeli chodzi o telefony specjalne. W tym i w przyszłym roku będziemy chcieli znacznie zwiększyć swój udział w rynku smartfonów.
myPhone zadebiutował, oferując proste telefony Simply, służące niemal wyłącznie do dzwonienia, zaprojektowane dla ludzi starszych oraz osób niezainteresowanych nowoczesnymi funkcjonalnościami smartfonów. W tej kategorii firma ma ponad 40-proc. udział w sprzedaży openmarketowej. W ofercie są również telefony outdoorowe, odporne na uszkodzenia i złe warunki użytkowania (kategoria IP67).
Źródło: Newseria