Chat with us, powered by LiveChat

MEDIACAP w drodze na GPW

© kentoh - Fotolia.com

 

czat inwestorski

MEDIACAP w drodze na GPW

 

Środa, 11 marca

godzina 11:00

MEDIACAP S.A.

 

Na pytania inwestorów odpowiadał:

 

JACEK OLECHOWSKI, Prywatny przedsiębiorca,Jacek Olechowski

Branża mediów i reklamy

Jacek Olechowski jest prywatnym inwestorem, który działa na rynku mediów i marketingu od 20 lat. Jest prezesem zarządu i głównym akcjonariuszem MEDIACAP SA – jednej z największych grup marketingowych w Polsce. Jest też założycielem i kluczowym akcjonariuszem rankomat.pl – największej polskiej porównywarki ubezpieczeniowej. Równocześnie przewodniczy radom nadzorczym: Scholz & Friends Warszawa oraz rankomat.pl SA.

 

Olechowski jest prezesem polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA. W 2005 roku został jednym z Young Global Leaders przez World Economic Forum z Davos. W 2006 roku dołączył do polskiego oddziału Young Presidents Organization, a w 2009 do Polskiej Rady Biznesu, jako jej najmłodszy członek. Jest laureatem nagrody „Keep Walking” przyznanej przez Newsweek Polska (2007). W 2008 został wybrany do grona European Young Leaders przez niemiecką fundację BMW Stiftung. Magazyn Brief zaliczył go w 2010 roku do „50 najbardziej kreatywnych w biznesie.”

 

Olechowski, urodzony w 1977 roku jest magistrem Finansów i Bankowości Szkoły Głównej Handlowej, absolwentem programu “Global Leadership and Public Policy for the 21st Century” Kennedy School of Government (Harvard University) oraz Georgetown Leadership Seminar 2010. Jest żonaty i ma dwóch synów.

 

MEDIACAP SA to publicznie notowana grupa świadcząca usługi z zakresu marketingu, IT oraz badań rynku i opinii publicznej. Nasze firmy Scholz & Friends Warszawa, IQS, The Digitals, Edge Technology i EM LAB są liderami na rynkach: tworzenia i realizacji strategii reklamowych, badań rynku i opinii publicznej, usług interaktywnych i IT oraz event marketingu. Jesteśmy wielokrotnymi zdobywcami nagród na festiwalach, konkursach i w rankingach marketingowych, między innymi: Agencji Roku Home&Market 2010, Agencji Roku Media i Marketing Polska 2007 i wyróżnień (2008, 2009 i 2014), nagrody EFFIE (2012, 2013), nagród i wyróżnień Cannes Lions (2009), KTR (2012)  i Golden Arrow (2006, 2007 i 2008). Nasze spółki pracują dla największych polskich i międzynarodowych marek, takich jak: OPEL, Google, Hyundai, Vectra, Netia, AXA, Kaufland, Polkomtel, Nestle Polska, Play, Danone, Volkswagen Group Polska, McDonald’s Polska, Żywiec Zdrój, Grupa Żywiec, Dom Development, Castorama, Pekao SA i T-mobile Polska.

 

 


 

Zapis z czatu inwestorskiego

 


 

 

Moderator: Zapraszamy do udziału w czacie inwestorskim z MEDIACAP SA, który odbędzie się 11 marca (środa),o godz. 11.00. Na pytania inwestorów odpowiadać będzie Jacek Olechowski, Prezes Zarządu MEDIACAP SA.

 

Moderator: Witam wszystkich na spotkaniu z Prezesem MediaCap Panem Jackiem Olechowskim. Zapraszamy do zadawania pytań.

 

janek: Czy spółka przygląda się jakiemuś konkretnemu podmiotowi pod względem przejęcia?

 

Jacek Olechowski: Prowadzimy obecnie rozmowy z dwoma potencjalnymi podmiotami. Każdy z nich zwiększyłby EBITDA Grupy o co najmniej 3 mln zł rocznie.

 

toja: Jak prognozuje Pan koniunkturę w branży reklamowej w 2015 r. vs 2014?

 

Jacek Olechowski: W tym roku mamy nadzieję na przyspieszenie wzrostu rynku, pamiętając że zeszły rok zamknął się wzrostem na poziomie zaledwie +2,5%.

 

krolik: Ilu nowych klientów spółka zamierza pozyskać w 2015 roku?

 

Jacek Olechowski: W 2014 r. mieliśmy 292 aktywnych klientów. Mam nadzieję, że przede wszystkim dzięki utrzymaniu współpracy z obecnymi klientami, uda się tę liczbę zwiększyć w 2015 r.

 

misiek: Czy spółka bierze udział obecnie w jakiś dużych wartościowo projektach, kampaniach?

 

Jacek Olechowski: Jedną z głównych zalet naszego biznesu jest stosunkowo nieduża koncentracja kluczowych klientów w przychodach. Równocześnie współpraca z Google czy Polkomtelem SA (stworzenie marki Plush) to przykłady dużych projektów.

 

grochu: Jaka jest wartość rynku na którym działa spółka?

 

Jacek Olechowski: ok 7 mld zł

 

Gosia: Jaka jest pozycja spółki na polskim rynku?

 

Jacek Olechowski: Polski rynek zdominowany jest przez 6 międzynarodowych graczy, do ktorych nalezy ok. 2/3 rynku. Mediacap jest z kolei w gronie 3 do 5 podmiotów, ktore z przychodami w przedziale 50-100 mn zl stanowia znacząco mniejszą ale rozpoznawalną konkurencję dla holdingów międzynarodowych.

 

StanisławK: Jakie działania podejmuje spółka aby zostać liderem wśród polskich firm? Jak zamierza konkurować z dużymi holdingami?

 

Jacek Olechowski: Kluczowym działaniem jest M&A. Przez ostatnie 4 lata pokazaliśmy że umiemy łączyć zdrowy wzrost organiczny ze skutecznym przejmowaniem podmiotów. Dalsze przejęcia pozwolą nam stworzyć realną alternatywę wobec holdingów równiez pod kątem skali.

 

denis: Ile przejęć jest planowanych na 2015 rok? Skąd będzie pochodziło finansowanie tych przejęć?

 

Jacek Olechowski: W 2015 r. chcemy dokonać jednego dużego przejęcia, które zwiększy EBITDA o co najmniej 3 mln zł. Biorąc pod uwagę obecne negocjacje, zakładamy że uda nam się sfinansować transakcję z kombinacji środków własnych i dlugów.

 

Mietek: W 2013 roku spółka wypłaciła dywidendę, w 2014 roku już nie. Jaka jest polityka dywidendowa spółki?

 

Jacek Olechowski: Dopóki będziemy opierać naszą strategię na przejęciach, dopóty będziemy jako zarząd, rekomendować niewypłacanie dywidendy.

 

toja: Która z nóg biznesowych MCP ma najlepsze perspektywy?

 

Jacek Olechowski: Najszybciej rosnącym segmentem w 2014 r. były usługi digital. Równoczesnie widzimy duże szanse rozwoju we wszystich obecnych segmentach działalności.

 

grochu: Czy jest sezonowość w prowadzonym biznesie?

 

Jacek Olechowski: Zdecydowanie najsilniejszym kwartałem dla rynku i spółki jest Q4

 

fidyk: O ile dobrze rozumiem spółka w 2014 roku przejęła 3 podmioty. Jakie były koszty przejęć?

 

Jacek Olechowski: Łącznie na przejęcia tych 3 podmiotów spółka wydała ok 4 mln zł w gotówce i wyemitowała ok 5 mln akcji w ramach emisji kierowanej.

 

janek: Czego spółka oczekuje po przejściu na GPW?

 

Jacek Olechowski: Z jednej strony wyższej wiarygodności i lepszego dostępu do kapitału, z drugiej strony lepszej płynności akcji.

 

toja: Jaki wzrost EPS w 2015 r. byłby satysfakcjonujący dla Zarządu?

 

Jacek Olechowski: Planowane przejęcie oraz stosunkowo nieduża emisja akcji (poniżej 10% rozwodnienia) mają być kluczem do istotnego wzrostu EPS w 2015. Biorąc pod uwagę skalę procesu M&A, trudno jednak dokładnie określić jego skalę.

 

Grzegorz Fufala: Ile sredniorocznie umów zawiera spółka, jaki procent zapytan ofertowych staje sie udziałem MediaCAP?

 

Jacek Olechowski: Spółka obsługuje aktywnie ok 300 klientów.

 

PrezesKa: Z czego wynika 9,2 mln zł wartości goodwill?

 

Jacek Olechowski: Goodwill jest pochodną wyceny przejmowanych podmiotów.

 

grochu: Jakie sa największe ryzyka w prowadzonym biznesie?

 

Jacek Olechowski: Największym zagrożeniem dla spółki jest zawsze spowolnienie gospodarcze, które silnie odbija się na segmencie reklamowym i średnich stawkach.

 

toja: Jaki wzrost organiczny zanotuje MCP w 2015 r.

 

Jacek Olechowski: Wzrost organiczny w 2014 r. like for like był na poziomie ok. 7,5%. Mamy nadzieję osiągnąć co najmniej taką dynamikę w 2015 r.

 

Gosia: Gdzie widzi Pan spółkę za 5 lat?

 

Jacek Olechowski: Obecna strategia zakłada że w ciągu 3 lat staniemy się blisko 3-krotnie wiekszym biznesem, realną alternatywą dla graczy międzynarodowych.

 

pap: Jaka wartość daje spółka swoim klientom? Jak wyglada współpraca, czy sa to konkretne zlecenia czy współpraca abonamentowa.

 

Jacek Olechowski: Spółka sprzedaje swoje usługi zarówno w modelu ad hoc, jak i długowalowych kontraktów. Przewagą konkurencyjną Mediacap jest szeroka oferta usług marketingowych pod jednym dachem, zapewniana przez ponad 300 specjalistów.

 

toja: Czy budując grupę kapitałową MCP ma Pan na uwadze jej maksymalną atrakcyjność dla potencjalnego inwestora strategicznego?

 

Jacek Olechowski: Na tym etapie skupieni jestesmy na 3-letnim planie przejmowania podmiotów nie zaś na sprzedaży spółki. Równocześnie doświadczenia z innych rynków, m.in. Niemiec, pokazują, że holdingi międzynarodowe płacą bardzo dużo za dużych lokalnych graczy.

 

StaefanSzczygiel: Na co zostaną przeznaczone środki z nowej emisji?

 

Jacek Olechowski: Przede wszystkim na M&A, warto też wspomnieć o inicjatywach innowacyjnych w ramach istniejacych biznesow.

 

Mario56: Jakie mogą być efekty synergii konsolidacji waszego biznesu?

 

Jacek Olechowski: Kluczowym efektem są korzyści skali wynikające ze zintegrowanego back office i wiekszego rozłożenia kosztów najdroższych specjalistów. Widzimy też duży potencjał w zakresie pakietowania usług.

 

toja: Jaka wielkość firmy byłaby najatrakcyjniejsza dla potencjalnego inwestora strategicznego?

 

Jacek Olechowski: Już dziś stanowimy jeden z największych polskich podmiotów. Każdy wzrost powiększa atrakcyjność pod tym kątem.

 

PrezesKa: Czy macie już chętne fundusze lub inne podmioty do objęcia akcji nowej emisji?

 

Jacek Olechowski: W trybie ciągłym spotykamy się z uczestnikami rynku finansowego. Jestesmy dobrej mysli pod kątem emisji.

 

ksiegowi24: Od czego uzależniona jest wysokość uzyskiwanej marży w waszym biznesie?

 

Jacek Olechowski: W dużej mierze od efektywności operacyjnej spółki tj. umiejętności dobrego zarządzania czasem zespołu i procesami.

 

jasiek: Jakie jest zadłużenie spółki?

 

Jacek Olechowski: Łącznie kredyty bankowe (inwestycyjne i obrotowe) wynoszą ok. 2,5 mln zł.

 

Mariusz Lewandowski: Jakie są największe spółki w grupie?

 

Jacek Olechowski: IQS czyli najwiekszy polski biznes badawczy. The Digitals jedna z największych agencji interaktywnych w Polsce i EMLAB kluczowy gracz na rynku eventów.

 

Marcin Gdańsk: Dzień dobry, Kiedy będzie znana cena emisyjna akcji serii E? Ile zdaniem zarządu powinna wynosić?

 

Jacek Olechowski: Cena będzie pochodną zainteresowania emisją i zapewne ujawni się pod koniec Q2.

 

riko: Czym jest marketing zintegrowany?

 

Jacek Olechowski: Marketing zintegrowany to zestaw usług w ramach których dla klienta tworzymy szereg powiązanych ze sobą działań reklamowych na różnych frontach (w mediach, w punktach sprzedaży, w internecie etc.)

 

Zdzichu: Ile osób zatrudnia spółka?

 

Jacek Olechowski: Łącznie współpracujemy na stałe z gronem ponad 300 specjalistów.

 

Gregory: Jakie plany na rozwój ma spółka oprócz kolejnych przejęć?

 

Jacek Olechowski: Strategia spółki oparta jest na 3 filarach: wzroscie organicznym napędzanym innowacjami produktowymi, konsolidowaniem istniejących segmentów działalności i rozszerzaniem pola działalności dzięki tzw. duzym przejęciom.

 

SaldoKredyt: Czy umowy z klientami są na dłuższy okres czasu czy tylko na jednorazowe usługi?

 

Jacek Olechowski: Obsługujemy klientów w obu tych modelach.

 

Mietek: Witam, mam pytanie kiedy spółka zamierza przenieść się na GPW? Jakie kroki ku temu już poczyniła? NewConnect nie ma dobrej sławy.

 

Jacek Olechowski: Spółka złozyła już prospekt do KNF i ma nadzieję przenieść sie na glowny rynek w Q2.

 

Ewcia: Jakie usługi dominują w sprzedaży spółki?

 

Jacek Olechowski: Prawie 40% usług spółki to kompleksowe doradztwo reklamowe. Kolejne ok. 40% to usługi reklamowe w internecie. 20% to usługi badawcze i data.

 

SaldoKredyt: Z czego wynika ujemne saldo przepływów z działalności inwestycyjnej na kwotę 4 mln zł?

 

Jacek Olechowski: Są to wydatki inwestycyjne na przejęcia zrealizowane na przejęcie w 2014 r.

 

krysia: Jak oceniają Państwo perspektywę rynku reklamy w Polsce?

 

Jacek Olechowski: Wydatki w Polsce per capita na reklamę są 10 razy niższe niż w USA, 5 razy niższe w Niemczech i ok. dwukrotnie niższe niż w Czechach. W dłuższym okresie ta różnica musi zacząć się zacierać.

 

fenek: Od czego zależy wielkość osiąganych przychodów?

 

Jacek Olechowski: Wielkość osiąganych przychodow jest pochodną rozwoju kontraktów z bieżącymi klientami i wygrywalności w nowych przetargach.

 

pap: Ile spotkań z funduszami odbył zarząd spółki w ostatnich kilku miesiącach? Jak duże jest zainteresowanie?

 

Jacek Olechowski: Kilkadziesiąt spotkań. Zainteresowanie wydaje się być duże.

 

ksiegowi24: Jak będą się kształtowały wyniki w obecnym i następnym roku?

 

Jacek Olechowski: Spółka nie prognozuje wynikow finansowych. Planowane przejęcie ma jednak pozwolić nam przekroczyć poziom 100 mln zł przychodów w 2015.

 

StaefanSzczygiel: Co Wam da przejście na GPW i jakie będą tego koszty?

 

Jacek Olechowski: Przejscie na GPW da spolce lepsza wiarygodnosc i lepszy dostęp do kapitału a akcjonariuszom lepszą płynnoś akcji. Koszty przejscia na glowny rynek zamkną się w kwocie 0,4 - 0,7 mln zł.

 

Grzegorz Fufala: Jakie rynki zagraniczne sa ciekawe z punktu widzenia rozwoju spółki? Czy sa takie plany?

 

Jacek Olechowski: Spółka skupiona jest na polskim rynku, choć dopuszczamy docelowo sprzedaż usług technologicznych również poza Polską.

 

lol: W jaki sposób spółka chce zwiększać wycenę? O jakich przejęciach jest mowa?

 

Jacek Olechowski: Tak jak do tej pory strategia zarządu zakłada uzupelnienie zdrowego wzrostu organicznego o skuteczne przejęcia, generujące efekt synergii. Obecnie prowadzimy rozmowy z dwoma potencjalnymi podmiotami, z których kazdy istotnie poszerzyłby zakres usług Grupy i zwiekszyl EBITDA o co najmniej 3 mln zł.

 

jasiek: Czy spółka nie ma problemów z płynnością?

 

Jacek Olechowski: Posiadamy ponad 3 mln zl gotówki i nie mamy problemu z płynnoscią.

 

StanisławK: Jak prezentuje się rentowność netto spółki w porównaniu do 2013 roku? Do jakiej rentowności dąży spółka?

 

Jacek Olechowski: W 2014 r. nieco spadła nam rentowność netto z ok. 6 % do ok. 5%, co było pochodną udziałów mniejszości w zysku netto oraz jednorazowych kosztów integracji nowych podmiotów. Planujemy wzrost rentowności w 2015 ze świadomością jednak, że kolejne duże przejęcie może ponownie zaburzyć obraz.

 

remik: Czy spółka planuje rozszerzyć swoją działalność o dodatkowy segment w przyszłości?

 

Jacek Olechowski: Tak. Kolejne duże przejęcie na pewno poszerzy zakres działalności spółki. Oczywiście nadal w ramach rynku reklamowego.

 

StanisławK: W jakich obszarach możliwe jest podwyższanie marzowosci?

 

Jacek Olechowski: Nasza marżowość jest pochodną efektywności operacyjnej, dlatego dążymy do jej poprawy we wszystkich segmentach dzialalności.

 

KubaKosiorowski: W jaki sposób spółka zwiększa zasieg prowadzonej działalności?

 

Jacek Olechowski: Spółka zwiększa swój zasięg kombinacją innowacji produktowych i przejęć.

 

KubaKosiorowski: Jakie są średnie marże w prowadzonym biznesie?

 

Jacek Olechowski: Nasza rentowność netto to ok. 5%, rentowność EBITDA ok 7,5%. Wraz ze wzrostem skali rentowności te mają szanse wzrosnąć.

 

remik: Czy można mówić o pewnej cykliczności na rynku?

 

Jacek Olechowski: W teorii rynek reklamowy jest silnie skorelowany ze wzrostem gospodarczym. W praktyce w Polsce rynek rósł w ostatnich latach wolniej niż PKB. Mamy więc nadzieję, że zacznie nadrabiać to opóźnienie wobec gospodarki.

 

kukuruku: W jaki sposób pozyskaliście tak dużo znanych, dużych spółek do współpracy?

 

Jacek Olechowski: Nasz sukces rynkowy jet pochodną dobrej reputacji i rozpoznawalności naszych marek handlowych oraz naszych kampanii. W tej branży sukces napędza sukces.

 

KubaKosiorowski: Jakie spółki z GPW sa najwieksza konkurencja dla Was?

 

Jacek Olechowski: Najblizej pod kątem dzialalności są spółki K2Internet i CamMedia. Obie jednak mocno różnią się od nas w detalach ponieważ tylko część naszych działalności się pokrywa.

 

micho: Ile środków chcą Państwo pozyskać przy przejsciu z NC na GPW?

 

Jacek Olechowski: Planujemy wyemitować 1,6 mln akcji.

 

fidyk: Czy osiągane przychody sa na bazie stałych klientów ? Jaki to procent przychodów ?

 

Jacek Olechowski: Przychody są pochodna współpracy z blisko 300 klientami. Ogromna większość to stali klienci Grupy.

 

BeataR: Jak wygląda konkurencyjność w prowadzonym biznesie?

 

Jacek Olechowski: Konkurencyjność jest pochodną efektywności operacyjnej i reputacji rynkowej. Wierzę, że w obu obszarach jestesmy silni na tle rynku.

 

romanek: Czy dużo jest spółek prowadzących podobną działalność?

 

Jacek Olechowski: Teoretycznie polski rynek jest bardzo rozdrobniony. W praktyce, podobnie jak w konsultingu, dla największych klientów pracuje wąskie grono najbardziej wiarygodnych spółek, do których zaliczamy się. Grono to nie przekracza 20 podmiotów.

 

goog: Wskaźnikzadłużenia kapitałów własnych zmniejszył się ze 105% do 10%. Jaka jest tego przyczyna?

 

Jacek Olechowski: Dynamiczna strategia przejęć sprawia, że w każdym roku dośc istotnie zmieniają się wskaźniki finansowe. Często w mało porównywalny sposób. Wzrost kapitałów był pochodną przejęć zdrowych silnych biznesów.

 

swistak: Jaka jest ekspozycja spółki na poszczególne segmenty reklamy? Rozwojowy wydaje się rynek reklamy internetowej. Czy jest on istotnym segmentem prowadzonej działalności?

 

Jacek Olechowski: Biznes spółki dość rownomiernie podzielony jest pomiędzy usługi reklamowe, digital i data. Fakt, iż digital waży ponad 35% w przychodach sprawia, że korzystamy z dynamiki tego rynku.

 

StaefanSzczygiel: W którym kierunku spółka zamierza najmocniej się rozwijac?

 

Jacek Olechowski: Ambicją spółki jest bycie dużym uniwersalnym dostawcą usług reklamowych. Równocześnie chcemy wyróżniać się dużym nasyceniem technologicznym oferowanych usług.

 

fibs: Jak bardzo przychody spółki są uzależnione od budżetów klientów?

 

Jacek Olechowski: Przychody spółki są bezpośrednio pochodną budżetów klientów. W większości przypadków nie obsługujemy jednak 100% ich biznesu co stabilizuje nasze przychody i daje szanse na rozwój biznesu z nimi.

 

swistak: Jak w Pana ocenie będzie się rozwijała dalej rynek reklamy w Polsce?

 

Jacek Olechowski: Liczę na to, że z każdym rokiem doganiać będziemy Europę Zachodnią, w której per capita wydaje się od 2 do 10 razy więcej niż w Polsce.

 

StanisławK: Jaki jest w tej chwili portfel podpisanych umow z klientami? Czy na bazie tak zdefiniowanego portfela mozna szacować potencjalny zysk netto?

 

Jacek Olechowski: Nie prognozujemy wyników ale zgodnie z tym co już odpowiedziałem mamy nadzieję na wzrost przychodów i wzrost rentowności w tym roku.

 

fidyk: Jakie udziały Mediacap posiada w przejętych podmiotach?

 

Jacek Olechowski: W IQS 53%, w pozostałych od 75% do 100%.

 

Moderator: Szanowni Państwo, proszę o zadawanie ostatnich pytań.

 

ksiegowi24: Jak spółka zarządza płynnością przy tak dużej różnicy pomiędzy rotacja należności i zobowiązań?

 

Jacek Olechowski: Wbrew pozorom dzięki dużej skali działalności jak na nasz segment, jestesmy w stanie prowadzić dialog zarówno z dostawcami, jak i odbiorcami pod kątem poprawy warunków platności. Tym samym wraz ze wzrostem biznesu mamy nadzieję, że zjawisko to będzie stosunkowo maleć a nie rosnąć.

 

emeryt: Jaka jest polityka dywidendowa spółki?

 

Jacek Olechowski: Jesteśmy obecnie w fazie silnego wzrostu i strategii przejęć. Dlatego nie rekomendujemy wypłaty dywidendy i nie będziemy tego rekomendować dopóki nie zmieni się ogólna strategia spółki.

 

SaldoKredyt: W jakim miejscu widzicie Państwo swoja spółkę w 2020 roku?

 

Jacek Olechowski: Najblizsze 3 lata to czas przekształcenia Mediacap w najsilniejszy polski podmiot rynku reklamowego. W kolejnych 3 latach czyli do 2020, będziemy chcieli maksymalnie wykorzystać tę pozycję, żeby odegrać kluczową rolę na polskim rynku: zarówno w dziedzinie dalszej konsolidacji, jak i współpracy z największymi polskimi wydawcami i reklamodawcami. Pozycja lidera da nam możliwość realizowania projektów biznesowych, które dzisiaj są poza naszym zasięgiem a które mogą być rewolucyjne dla naszego biznesu.

 

Moderator: Dziękujemy za udział w dyskusji. Zapraszamy do kontaktu bezpośredniego ze spółką.

 

 

 

Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19. Więcej informacji o projekcie