„W obszarze sprzedaży mówi się o 140, a nawet 400 podmiotach, które wykorzystują nisze do łączenia swoich produktów ze sprzedażą energii, są to na przykład telekomy” – mówiła w wywiadzie dla kanału Inwestorzy.tv podczas konferencji WallStreet w Karpaczu Wiceprezes Zarządu ds. Finansowych Enea S.A., Dalida Gepfert.
Przedstawiciel Enei mówił o powodach wejścia na rynek niemiecki, który jest znacznie bardziej płynny, i o wzmocnieniu funkcji tradingowej, a także o planowanych nakładach inwestycyjnych. Do 2020 roku spółka zamierza przeznaczyć 20 mld zł na inwestycje, z czego największe inwestycje mają mieć miejsce w tym roku i wynieść 3,5 mld zł. Największe nakłady planowane są w obszarze generacji.
Ponadto przedstawiciel Enei wspomniał o niedawnej emisji obligacji, poziomie zadłużenia spółki, czy też o generowanych marżach.