Mex Polska to spółka, które działalność skupia się przede wszystkim na rozwoju sieci restauracji o ujednoliconym charakterze i wystroju. Jak przedstawiają poniższe dane, sytuacja spółki jest co najmniej dobra, a i perspektywy jej rozwoju w najbliższej perspektywie przedstawiają się korzystnie, w tym również jeśli chodzi o punkt widzenia akcjonariuszy.
- Zastanawialiście się do kogo należą odróżniające się od innych restauracje „The Mexican” znane m.in. ze słynnej Margarity? A idealne knajpy na „bifory” oraz szybkie i tanie shoty w centrum miasta – „Pijalnia Wódki i Piwa”? To już wiecie – do Mex Polska.
- Kurs akcji Mex-a wzrósł o ponad 100% w ostatnie 7 miesięcy i dalej utrzymuje trend wzrostowy.
- Spółka zmieniła sposób prowadzenia biznesu i obecnie koncentruje się na rozwoju franczyzy sieci lokali z segmentu low price, które wymagają wkładu franczyzobiorcy-inwestora na poziomie 150-300 tys. zł.
- Prognoza wyników finansowych opublikowana w marcu tego roku zakładała 2,5 mln zł zysku netto w całym 2015 roku. Bardzo dobre dane po I półroczu pozwoliły spółce podwyższyć prognozę aż do 4 mln zł.
- Najnowsza wycena wartości godziwej znaku towarowego "Pijalnia Wódki i Piwa" wynosi 11 mln zł, a obecna kapitalizacja Mex Polska to około 27 mln zł.
Zapraszamy do obejrzenia wywiadu z Pawłem Kowalewskim, prezesem zarządu Mex Polska S.A.: