„Działamy na rosnącym rynku. Wydatki reklamowe w Polsce na Internet wzrosły w zeszłym roku o około 15% i osiągnęły poziom 3 mld zł. My jesteśmy dokładnie na tym rynku, w związku z tym jesteśmy beneficjentem tych wzrostów. W 2016 roku rynek ten ma dalej rosnąć, a my staramy się umacniać swoją pozycję” – mówił w wywiadzie dla kanału Inwestorzy.tv Prezes Zarządu K2 Internet S.A., Tomasz Tomczyk.
Inne nagrania kanału Inwestorzy.tv
Paweł Cymcyk - Komentarz Tygodnia |
|
Albert „Longterm” Rokicki - Pytania do Longterma |
|
|
|
Autor artykułu
Adrian Mackiewicz, główny analityk rynku akcji SII
Posiadacz tytułu CFA i licencji doradcy inwestycyjnego (nr licencji 571). Ze Stowarzyszeniem Inwestorów Indywidualnych współpracuje od 2014 roku, obecnie na stanowisku dyrektora działu analiz. Autor licznych komentarzy rynkowych i analiz spółek notowanych na polskiej giełdzie. Prowadzi cykliczne webinary poświęcone analizie spółek z GPW oraz edukacyjny portfel akcyjny. Można go posłuchać w podcaście SII Echa Rynku. Prelegent na konferencjach inwestorskich. Autor wielu materiałów edukacyjnych, artykułów i webinarów, poświęconych zagadnieniom związanym z inwestowaniem i analizowaniem instrumentów finansowych. Zwolennik fundamentalnego podejścia do inwestowania.